,, Neuvěříš co se mi stalo." Vešla do pokoje nadšená Ro a hned si lehla na postel.,, Povídej." Odložila jsem s úsměvem mobil a hned mi na něm pípla zpráva.,, No, byla jsem venku s jedním klukem a vypadal mile." Začala.,, A pozval tě ještě ven?, Políbil tě?" Začala jsem hádat.,, Ne vyklubal se z něj debil, ale přišel za mnou jinej kluk a pozval mě na drink, nakonec jsem souhlasila, políbil mě na rozloučenou a poprosil mě o instagram, že napíše kdy se můžeme sejít." Pípla mi další zpráva.,, Kdo ti píše?" Lehla si na břicho a podepřela si hlavu.,, Nikdo. Jsem ráda že ses trochu odvázala." Usmála jsem se na ni.,, No nic, jdu do sprchy." Zvedla se. Podívala jsem se na nové zprávy od Aida.
A:
Kdy se vracíte?
?V:
Za tři dnyA:
Už? To si tě nestihnu ani pořádně užít.V:
Já vím ale uvidíme se na natáčení a budeme si volat a psátA:
Dobře.
Co takhle si zítra zajít na pláž?V:
Ok. Ráda se dívám na kluky v plavkáchA:
Ha ha ha. Hrozně vtipné.
Vystřídala jsem se s Ro a napustila si vanu.V:
Vážně si myslíš že žertuju?A:
Abych nezačal žárlitV:
Tak začni. Seš roztomilej když žárlíšA:
To ti tak budu věřitV:
Tak nevěř. Musím jít, dobrouA:
Dobrou
Ne nechodím s Aidem. Umyla jsem se a vylezla z vany.Když jsem odešla do postele Ro už spala. Odložila jsem mobil a chvíli se převalovala v posteli než jsem honečně usla.
Ráno mě probudila Ro, která nervozně chodila, ne běhala po pokoji sem a tam.,, Co blbneš? Je pět ráno." Rozespale jsem si sedla a protřela si oči.,, Promiň, že jsem tě vzbudila, jdu na snídani s tím klukem, a nevím...",, Sedni si." Přikázala jsem jí. Zvedla jsem si a dala jí na obličej masku. Vyčistila jsem si zuby, učesala se a udělala skincare. Vrátila jsem se k Ro.,, Mám dnes nějaké plány ale zítra ti to vynahradím, dobře?" řekla jsem a prodírala se jejím šatníkem.,, Dobře." Usmála se na mě.,, Co tohle?" Ukázala jsem jí outfit.,, To je takový..." Dala jsem to zpátky a dál se prohrabovala.,, Tohle?",, Jo to vypadá dobře." Zvedla se.,, Tak se běž převléct a sundej si tu masku."
,, Krásná." Dala jsem ji lehčí make-up a upletla volnější cop. Poděkovala, dala mi pusu na tvář a objetí a odešla.,, Kampak jde?" Objevil se odněkud Aid.,, Bože, to už mi nedělaj." Chytla jsem se dramaticky za srdce.,, Stačí Aid." Usmál se.,, Blbečku." Praštila jsem ho do ramene.,, Kdy půjdeme?" Zeptala jsem se.,, Za půl hodiny sraz tady." Odpověděl s úsměvem.,, Dobře." Zacouvala jsem do pokoje. Zabouchla jsem dveře od pokoje a rychle se převlékla do plavek. Uvázala jsem si šaty a vlasy sepla do volného drdolu. Do větší kabelky jsem si dala ručník a deku.
,, Jdeme?" Zaklepala jsem na dveře jeho pokoje.,, Minutku." Ozvalo se.,, A pak že holkám to trvá dlouho." Zašeptala jsem si a protočila oči. Opřela jsem se o stěnu a začala projíždět instagram.
,, Val." Přišla Ro.,, Copak Ro?" řekla jsem tak aby mě Aid slyšel protože jsem zahlédla jak se pohla klika od jeho pokoje.,, Ten kluk, přivedl si tam kamaráda.",, A co je na tom tak hrozný? Mohla jsi mít trojku." ,,To není vtipné." Protočila oči.,, Ale já nežertuju." Objala jsem jí.,, Jestli chceš můžu zrušit plány a zůstat s tebou." Trochu jsem se odtáhla abych viděla do jejích uslzených očí.,, Ne to je dobrý, zvládnu to. Pustím si Titanik nebo něco takového a přecpu se zmrlinou." Pousmála se.,, Dobře ale zítra se přecpu s tebou ať se ti to líbí nebo ne." Odhrnula jsem jí pramen vlásů z obličeje.,, Dobře, a už běž ať nepříjdeš pozdě.",, Vrátím se co nejdříve to půjde." Objala jsem ji a počkala až zajde do pokoje.
Otevřeli se dveře od pokoje a Aid mě zatáhl dovnitř.,, Opravdu chceš jít?" Byl tak blízko že jsem cítila jeho dech na svém krku.,, Ano." Víc jsem ze sebe nebyla schopná dostat. Ty jeho oči mě fascinovali. Přitiskl mě ke zdi a ještě víc se na mě namáčkl. Byly jsme tak blízko sebe, že se mezi nás nevešel ani papír. Než jsem se nadála jeho rty byly opět přilepené na těch mých. Dala jsem své ruce za jeho krk, zatímco on ty své na můj pas. Pomalu jsme spolu došli k posteli. Položil mě na ní ale já ho stáhla ssebou. Začal mě líbat na krku. Zkousla jsem si ret abych nezačala vzdychat. Najednou jsem se odtáhla.,, Já, promiň ale tohle nemůžeme." Postavila jsem se.,, Jo, dobře nevadí." Taky se postavil.,, Ale na tu pláž jdeme, že?",, Ano jdeme."
Jen jsme přišli sundala jsem si šaty a lehla si na lehátko.
Začala jsem se opalovat zatímco Aid šel do vody. Po chvíli jsem se otočila na břicho a najednou jsem cítila jak na mě někdo vylil vodu.Rychle jsem se otočila a naštvaně se podívala na Aida.,, Ty..." Zvedla jsem se, příčemž se Aid rozběhl pryč. Rozběhla jsem se za ním a písek co pálil jako čert mě donutil běžet ještě rychleji. Nikdy jsem nebyla dobrá v tělocviku ale ta chuť cítit pomstu mě také popoháněla. Skoro jsem ho neviděla, protože byl už poněkud dál, ale co jsem viděla byl jeho pobavený usměv. Písek se mi lepil na nohy a vlasy, které jsem si během opalování rozpustila, vlály ve větru.
Zahlédla jsem jak zakopl a sic to ustál ale trochu ho to spomalilo. Cítilajsem na sobě, že už toho moc neuběhnu, přemlouvila jsem se , abych běžela dál. Lidé za za námi otáčeli.
Po chvíli se mi nakonec povedlo ho dohnat a shodil jsem ho do vody. Postavila jsem se jako vítez, jakmile jsem viděla jeho úsměv, musela jsem se usmát. Roztáhl paže, jakoy mě chtěl obejmou a pomalu mířil kroky směrem ke mně.,, Ne." Zacouvala jsem. Během toho běhu jsem totiž stihla uschnout.,, Ale jo." Jeho úsměv se změnil na šibalský. Pomalu jsem začala couvat. Velkými kroky mě začal dohánět až mě objal a zavedl nás do vody.,, Ne prosím, to studí." Začala jsem kňourat.