,, Přiznej si to, líbím se ti." Přiblížil se koketně blíž.,, Moc si věříš." Položil mi ruku na tvář.,, Já myslím že ne." Políbil mě. Odtáhla jsem se.,, Ne, ty nemyslíš." Políbila jsem ho. Ruce přesunul na moje boky a já svoje za jeho krk.
Donutil mě couvat k posteli na kterou mě i shodil a zalehl. Pomalu jsme se začali svlékat a líbali se po všech částech našich těl.
,, Skvělí, střih. Úžasná práce dětska." Zasmál se a my si oblékli jen župany. Stejně za chvíli budem točit další scénu.
,, Pětko." Vzdychla jsem naposledy a on se položil vedle mě.,, O tomhle se nikdo nikdy jsem nesmí dozvědět." Upozornil a já souhlasně přikývla.
,, Měli bychom se zvednout než sem někdo příjde." Zvedla jsem se s přikrývkou kolem těla.
,, Střih." Zavolala režisér.,, Pro dnešek končíme." Oba jsme se odešli obléknout do svých věcí.
,, Co Rose?" Zeptal se Aid cestou do hotelu.,, Všude si mě zablokovala po pár pokusech se s ní spojit. Nevím co mám dělat." Objal mě kolem ramen.,, Nějak se to vyřeší.",, To doufám. Nevím co bych bez ní dělala.",, Nechceš jít třeba na pláž?" Napadlo ho.,, Mohli bychom." Kývla jsem na souhlas a oba jsme se vydali směr pláž.
,, Máš nějaký nápad co s Rose?" Zeptal se Aid,když jsme spolu seděli na pláži.,, Asi není co dělat. Nemám jak ji skontaktovat. Už nikdy se mnou nepromluví." Rozbrečela jsem se.,, Určitě se to vyřeší." Objal mě.,, Nikdy jsem si nemyslela, že to mezi náma skončí kvůli nějakýmu klukovi.",, Hele." Ublíženě se ozval.,, Bez urážky."
Ráno mě probudilo slunko. Ospale jsem si protřela oči a posadila se. Hned po náležitém protažení jsem se rozhlédla. Usli jsme na pláži a já cítím všude písek, to bude chtít dlouhou sprchu.
,, Měli bychom jít. Oba potřebujeme sprchu a za hodinu zase natáčíme." Probudila jsem Aida. Jen se líně protáhl a oba jsme vstali.