8. fejezet - Az őrjöngő béta

221 15 5
                                    


*Derek szemszöge*

Tartsd szem előtt Mollyt és Ryant! - visszhangzott a fejemben Laura parancsa, miközben az erdőt róttam lassú léptekkel. Nem igazán tetszett neki, amikor felhoztam az új falka témát, de ezzel is számolnunk kell. Nem tehetünk úgy, mintha nem is létezne. És az idő sürget! Két nap múlva telihold.

Az avarban meglapuló éjszakai rágcsálók és rovarok halk neszezéssel távolodtak el lépteim elől, ahogy megérezték közeledésemet.

- Gyerünk, üss meg! - hallottam meg hirtelen Tyler utasító hangját az erdő mélyéről.

Mi a...? - gondoltam magamban zavaros tekintettel, majd gyors léptekkel a hang irányába siettem.

- De miért, haver? Ennek nincs semmi értelme. Nem akarlak megütni - hallatszódott a másik fiatal tiltakozó válasza.

- Nem kértem nemleges választ! - Majd egy hangos földre huppanás és nyöszörgés hagyta el a szenvedő alany száját. - Addig ütlek, ameddig nem... - Rohantam, ahogy csak bírtam. Tyler szavait a füleim mellett elsüvítő szél szinte semmivé foszlatta.

- Tyler! Mi a fenét csinálsz vele?! - fogtam le hátulról Laura barátját. - Meg akarod ölni?

- Te is tudod, hogy ahhoz sokkal több kellene, minthogy véresre verem az arcát - szabadult ki erős szorításomból. - Laura említette, hogy már ő is közülünk való, és mivel a barátom, kötelességemnek tartom...

- És az nem is számít, hogyan reagálna rá, ha megtudná? - vágtam a szavába dühösen. Tyler valóban idióta. Ehhez kétség sem fér.

- Mire hogy reagálnék? - kérdezte meg félve Ryan.

- Tudom, hogy benned van! Gyerünk, haver! - Majd ismét a barátjának rontott őrült, vérszomjas csillogással a szemében. Közeleg a telihold. Eddig Tyler volt az egyetlen olyan béta, akiből tapasztalataim szerint már napokkal ezelőtt a legrosszabbat hozta ki a kerekedő hold hatása.

 Eddig Tyler volt az egyetlen olyan béta, akiből tapasztalataim szerint már napokkal ezelőtt a legrosszabbat hozta ki a kerekedő hold hatása

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tyler meggondolatlanul támadta le Ryant, aki rémülten próbált meg védekezni őrült barátja ellen. Magamban nővéremre gondoltam: még hogy én vigyázzak Ryanre és Mollyra? Inkább ő tartsa pórázon a pasiját, mielőtt még teljesen megőrül. Hiába próbáltam meg segíteni Ryanen. Tyler annyiszor a lábamba és az arcomba karmolt, hogy én is hamar a földre kerültem. Szemei sárgán izzottak. Ahogyan elnéztem az arcát és a testtartását, fogadni mernék, hogy ebből még telihold előtt teljes átváltozás lesz. A düh, vagy nem is tudom mi, olyannyira fűtötte belülről, hogy még a legjobb barátjának is nekiesett.

- Laura! - kiáltottam torka szakadtamból, remélve, hogy meghallja majd. - Laura! Segítened kell! - A percek vészesen fogytak, és Ryan arcán már alig volt sértetlen felület. Csupa vér borította.

- Te... teljesen... megőrültél...! - ordította el magát a földön fekvő Ryan, majd lábaival lerúgta magáról Tylert úgy, hogy az a szemközti fa törzsének csapódott öt-hat méterre bandatársától.

Bloodlust - Vérszomj (Magyar Derek Hale fanfiction I.)Where stories live. Discover now