Egy kis érdekesség...

126 9 0
                                    

Kedves Olvasóim!

Egy kis érdekességgel készültem Nektek az új rész feltöltése előtt. Valószínűleg, aki csak a Wattpadon találkozott az általam megálmodott Derek Hale fanfictionnel, az nem tudta, hogy a 10. fejezet publikálása 2014. januárjában történt. Úgy bizony! Az 1. fejezet pedig alighanem már lassan 10 éve, hogy kikerült a kezeim közül.

Hosszú volt ez a - lassan 10 év - szünet. Atyaég, még leírni is sok...

Annyi mindent történt ezalatt az idő alatt... Gondolom ezzel más is így van.
Emlékszem kb. még csak tini voltam, amikor nekiálltam ennek a történetnek, amelyet - mondanom sem kell - egy szuper, cselekménydús sorozat ihletett meg. Imádtam minden percét az írásának, és a szereplők... jajj, nagyon a szívemhez nőttek. ❤


Kedves Olvasóim, az igazság az, hogy én is felnőttem... igen, kicsit eljárt felettem is az idő... *gúnyos mosoly*

Bár nem tudom, milyen indíttatásból, de a nyár elején valamiért rákerestem a blogomra, hogy vajon az internet csodás világában nem törölte e a "Nagy Főnök". És láss csodát, még megvan az én drágalátos "csoda világom", ahova olyan boldog szívvel tértem mindig vissza, izgatottan várva vajon mi a drága olvasóim véleménye a történet alakulásáról.

Tehát egy szó mint száz, a 11. fejezetet már teljesen más gondolkodással kezdtem el írni. Szóval, ha netalántán kissé máshogy fogalmazom, előre is bocsánatot kérek. :)

Őszintén? Fogalmam sincs, hogy annak idején milyen sorsot szántam a két főszereplőmnek, de ez már nem is számít. A lényeg, hogy az írás nem áll meg! :)

Puszillak Benneteket és örülök, hogy itt vagytok velem! :*

Bloodlust - Vérszomj (Magyar Derek Hale fanfiction I.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant