Kedves Olvasóim!
Most viszonylag korán hoztam meg az újabb részt, mivel előfordulhat, hogy mostanában nem fogok frisset hozni. Azért igyekszem, mint mindig. A véleményetekre most is kíváncsi vagyok. :) Puszi Mindenkinek! :*
*Derek szemszöge*
Senkinek sem tűnt fel mi történik a táncparketten. Molly vérszomja teljes erejéből lüktetett az ereiben. Szinte már én is éreztem azt a dühöt, ami ösztönösen a kiszemelt áldozata felé húzta, mint egy mágnes. Pulzusa már olyannyira megemelkedett, hogy szinte már csoda volt, hogy nem alakult át vérengző fenevaddá. Tudtam, hogy ebből nagy baj lesz. Nem láttam az arcát, de éreztem szíve dörömbölését a mellkasában. Nem telt bele sok időbe, karmait kiélezve három lépéssel ott termett Kate-tel szemben.
- Derek, csinálj már valamit! – hallottam meg Ryan remegő hangját mögöttem.
Tudtam, hogy Molly most az egyszer nem tudja leküzdeni a vérszomját. Túl sok volt a zavaró tényező, és azért Kate-et se felejtsük ki a sorból. Nagyon értett ahhoz, hogyan manipulálja az embereket.
- Kate, tűnj el innen! - sziszegtem felé, miközben Molly kezeit hátrafogva összekulcsoltam őket.
- Miért Derek? Most jön még csak az igazi móka – vigyorgott önelégülten. - Vajon azt tudja a kis védenced, hogy a drágalátos Sarah barátnője haláláról nem más tehet, mint a saját nővéred?
- Igaz ez, Derek? - harcolta ki magának a szabadságot Molly, majd felém fordult, és mélyen a szemembe nézett. Még mindig remegett, pulzusa sem volt nyugodtnak mondható.
- Molly, én....
-Tudtad jól! - ordította meggyötört arccal a képembe. - Tudtad jól, hogy utálom a titkokat! És erre pont te... - Csalódottan megrázta a fejét, majd kiszaladt a tömegből. Kate ugyanúgy vigyorgott rám, ugyanazzal az önelégültséggel a szemében.
- Még nem végeztünk – suttogta a fülembe, végül sarkon fordult, és perceken belül eltűnt a látóterünkből.
***
- Nem láttad merre ment Molly? - ráztam meg Ryan vállát. Rossz érzésem volt vele kapcsolatban. Nem hiszem, hogy ennyi fájdalmat fel tudna dolgozni egyszerre, ami részben az én hibám is volt.
- Nem fogod megtalálni. Még csodálkozol? Tudtad, hogy ez lesz! – lökött egyet a mellkasomon a banda frontembere.
- Segíts megtalálni! – néztem kérlelve Ryan szemébe. - Csak te tudsz a nyomára bukkani. Ő a te alfád.
Ryan minden ellenségeskedését hátrahagyva bólintott, és elindultunk Molly keresésére.
- Ryan? Mi ez az egész? - értetlenkedett Zoe. - Ugye minden rendben lesz Mollyval?
- Adam, kérlek vidd haza! – fordult a világosbarna hajú srác felé Ryan. - Nem szeretném, ha neki is baja esne. – Majd megpuszilta barátnőjét, és elköszönt tőle.
***
Nem pazaroltuk az időt. Benéztünk minden egyes mellékhelyiségbe. Igen, még a férfimosdóba is. Bárhová, ahova csak elmenekülhetett ez elől a torz világ elől. Aggódtam érte. Ahogy rám nézett, valami olyat láttam a szemeiben, ami szörnyen megrémisztett. Remélem, nem arra készül, hogy csatlakozzon Sarah-hoz. Holtan.
- Siessünk! – sürgettem Ryant. - Muszáj hívnod őt.
A hátsó bejáraton kiérve egy hatalmas konténer tűnt a látóterünkbe, majd két fiatal, akik egymást falták az épület falának nekitámaszkodva.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bloodlust - Vérszomj (Magyar Derek Hale fanfiction I.)
FanficAz oldalon lévő történet a 'Teen Wolf' egyik szereplőjének, Derek Hale-nek, röviddel a családját elpusztító tűz utáni évét meséli el (néhol kitalált szereplőkkel). "Derek ereiben, csak úgy, mint a nővéréjében, igazi vérfarkas vér csordogál. A család...