Ελα κοντά μου, δεν ειμαι φωτιά.
Τις φωτιες τις σβήνουν τα ποτάμια.
Τις πνίγουν οι νεροποντές.
Τις κυνηγουν οι βοριάδες.
Δεν ειμαι, δεν ειμαι η φωτιά.
Μ. Λ.
Αυτή η αναμονή τον εκνεύριζε απίστευτα πολύ. Προσπάθησε να μην πιεί καθόλου αλκοόλ ώστε να είναι νηφάλιος για το σημαντικό ραντεβού του. Άδειασε ένα πακέτο τσιγάρα απο το άγχος του γι' αυτήν την συνάντηση.Ήταν τουλάχιστον δεκαπέντε λεπτά καθυστερημένος ο επισκέπτης του όταν χτύπησε η πόρτα του γραφείου του. Ο Μάρκος δεν πρόλαβε να απαντήσει, η πόρτα άνοιξε διάπλατα και μπήκε με ύφος αρχηγού ο Δημήτρης Ιωάννου και απο πίσω του η Κατερίνα, η πρώην υπάλληλός του. 'Μάλιστα' σκέφτηκε σιωπηλά μόλις την είδε στο πλευρό του εχθρού του. Ένα ένα τα κομμάτια του παζλ έμπαιναν στην θέση τους. Έπρεπε να το περιμένει οτι αυτή η γυναίκα θα προσπαθούσε να του κάνει κακό. Εκείνη λοιπόν ενημέρωσε τον εχθρό του για την Άννα. Μίσος άρχισε να τον κατακλύζει και προσπάθησε να συγκρατηθεί. Το μάτι του πήρε έναν απο τους μπράβους του Ιωάννου έξω από το γραφείο του, να απομακρύνεται προς το βάθος του διαδρόμου. "Άργησες" του είπε ξερά, κοιτώντας τον βαθιά στα μάτια αγνοώντας επιδεικτικά την πρώην υπάλληλό του. Ο Ιωάννου γέλασε σιγανά "αγωνιούσες βλέπω για την συνάντησή μας" του αποκρίθηκε και κάθισε στην δερμάτινη πολυθρόνα μπροστά απο το γραφείο του. "Λοιπόν λέγε μου τι θέλεις γιατί δεν έχω χρόνο για χάσιμο" του είπε με ανέκφραστο πρόσωπο ο Μάρκος και άναψε ένα τσιγάρο χωρίς να του προσφέρει. Ο Ιωάννου έριξε μια ματιά στην Κατερίνα η οποία είχε μείνει όρθια στο πλάι της πολυθρόνας, τρώγοντας με τα μάτια της τον Μάρκο. Ξερόβηξε και πρόσθεσε σοβαρά "ξέρεις τι θέλω Ανδρέου". Έκανε μια μικρή παύση και αφού είδε οτι ο Μάρκος παρέμενε καθιστός, ήρεμος, με τους αγκώνες στο γραφείο του να τον κοιτά μέσα απο τους καπνους του τσιγάρου του, συνέχισε. "Έχω καινούριο πράμα, άριστη ποιότητα, θέλω να το διαθέσω εδώ. Έχεις πελάτες με λεφτά, θα βγάλουμε χρήμα και οι δύο". Τον κοίταξε εξεταστικά σμίγοντας τα φρύδια του και συνέχισε. "πενήντα- πενήντα, δεν θα βρεις καλύτερη συμφωνία, το γνωρίζεις πολύ καλά αυτό". Ο Ιωάννου γύρισε και κοίταξε την Κατερίνα και εκείνη του χαμογέλασε ενθαρρυντικά. Το πεινασμένο βλέμμα της ξαναέπεσε στον Μάρκο. Τον γούσταρε, τον ήθελε αλλά αυτό που ζητούσε τώρα ήταν καθαρή εκδίκηση. Ο τρόπος με τον οποίο την πέταξε απο την ζωή του... έπρεπε να πληρώσει, και θα πλήρωνε.
ESTÁS LEYENDO
Φως μέσα στο σκοτάδι {GW15}
RomanceΜια μικρή περίληψη βρίσκεται στο πρώτο κεφάλαιο...