"..έλα σαν φως.." 28

5.6K 505 51
                                    

"...έλα σαν φως, μ'ένα φιλί μ'ένα χάδι

Να πιω μια στάλα απ'τη γλύκα των χειλιών σου

να δω τον κόσμο με το χρώμα των ματιών σου..."



Περίμενε στο σαλόνι και μετά απο λίγο κάθισε απέναντί του η Βασιλική. "Σ' ακούω τώρα.." και μόλις τον είδε να τον κοιτά ερωτηματικά πρόσθεσε "δεν δέχομαι καμία δικαιολογία, θέλω να μάθω τι σκατά έγινε και είναι χώρια αυτοί οι δύο" της είπε κοιτάζοντάς την έντονα στα μάτια. Η Βασιλική έπαιξε λίγο με τα δάκτυλά της και κοίταξε προς το δωμάτιο της Άννας. "Κοιμάται.. τώρα την είδαμε.. σ' ακούω και δεν φεύγω εαν δεν μάθω την αλήθεια" συνέχισε να την πιέζει. Η Βασιλική πήρε μια βαθιά ανάσα "θα σου πω ότι ξέρω..απο αυτά που μου έχει πει η Άννα" τον βλέμμα της στάθηκε στο δικό του "κάτι έγινε πριν καιρό, ένα βράδυ έμαθε κάτι και ενώ περιπλανιόταν στους δρόμους την λήστεψαν...και βρέθηκε σε μια κλινική με βαριά πνευμονία. Μετά απο αρκετές μέρες βγήκε αλλά δεν γύρισε σπίτι της, έμεινε στο σπίτι εκείνου που την βρήκε εκείνο το βράδυ" του είπε αργά και σταθερά η Βασιλική. Γεγονότα άρχισαν να ξετυλίγονται στο μυαλό του Αντώνη. "Φοβόταν να γυρίσει σπίτι της, κάποιος την έψαχνε μου είχε πει, υπέθεσα οτι ήταν ο Μάρκος..". Έγνεψε καταφατικά και της έκανε νόημα να συνεχίσει. "Έμεινε μαζί του δύο μήνες περίπου, αλλά ποτέ! Ποτέ! δεν έγινε κάτι μαζί του" του είπε τονίζοντας μια μια τις λέξεις. "Και την πιστεύω Αντώνη, γιατί αυτός ο μαλάκας ο Στράτος την τρομάζει και το έχει δείξει πολλές φορές" συνέχισε έντονα. Τα μάτια του γυάλισαν στο φως "Πως είπες είναι το όνομά του;" την ρώτησε και ανακάθισε στο κάθισμά του. "Στράτος.. το επίθετο δεν το ξέρω.. δικηγόρος νομίζω είναι.. Λοιπόν τώρα ο Μάρκος κάπως έμαθε οτι η Άννα έμεινε μαζί του και νομίζει οτι τον είχε γκόμενο! Ποιος η Άννα, που δεν είναι ικανή να σκοτώσει κουνούπι!" ανέβασε τον τόνο της φωνής της και αμέσως το μετάνιωσε κοιτώντας προς το δωμάτιο της.


Ο Αντώνης σηκώθηκε απότομα απο τον καναπέ και βημάτισε νευρικά μέσα στο δωμάτιο "πολλές συμπτώσεις... πολλές συμπτώσεις γαμώτο... τι στο διάβολο κρύβεται σε αυτήν την ιστορία...;" μονολόγησε αλλά το τηλέφωνό του τον διέκοψε. Το έβγαλε απο την τσέπη του ρίχνοντας μια ματιά στην Βασιλική που γύρισε και πάλι στο δωμάτιο της Άννας για να βεβαιωθεί οτι ήταν καλά. Το όνομα του Μάρκου αναβόσβηνε στην οθόνη, μα δεν το απάντησε "να σκάσεις απο ανησυχία μαλάκα.." είπε σιγανά και το ξαναέβαλε στην τσέπη του. "Το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι;" ρώτησε τον Αντώνη μόλις επέστρεψε στο σαλόνι "η Άννα όλο αυτό το διάστημα προσπαθεί να μιλήσει στον ξεροκέφαλο φίλο σου αλλά δεν την δέχεται, δεν έχει καταφέρει να του πει κουβέντα, τι παίζει με αυτό τον τύπο; Έχει τα λογικά του ή είναι για δέσιμο;" τον ρώτησε σχεδόν θυμωμένη. Ο Αντώνης έτριψε με δύναμη το πρόσωπό του "δεν ξέρω τι να σκεφτώ πια...", η Βασιλική συνέχισε πιο έντονα αυτή την φορά, "την παράτησε για μαλακίες, νομίζει οτι τον απάτησε και αντί ο παπάρας να την αφήσει να του μιλήσει δεν την αφήνει να σταυρώσει κουβέντα!". Η Βασιλικη σηκώθηκε εκνευρισμένη και έκανε βόλτες στο δωμάτιο. "Την παράτησε στην πιο δύσκολη φάση της ζωής της, δεν πρέπει να δουλεύει τόσο πολύ κουράζεται και δεν κάνει στην κατάστασή της η ορθοστασία.." συνέχισε η Βασιλική αλλά μόλις συνηδητοποίησε τι ξεστόμησε έβαλε με δύναμη την παλάμη της στο στόμα της.

Φως μέσα στο σκοτάδι {GW15}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang