"Lomhán eleresztett, ám véletlenül se járt egy rugóra az agyunk. – Na azt nem! – Esküszöm szédültem a kielégítetlenségtől, ő mégis megszüntetve minden érintkezést felegyenesedett. – Végezzünk itt gyorsan, aztán kíváncsi leszek arra a nappaliban, amit pedzegettél. – Közölte és minden előzmény nélkül a mellkasomra tapasztotta ajkait. – Ne fékezd magad. – Egyből görcsberándult a gyomrom, de Ryuu egyedül a tusfürdőért nyúlt. Csupán némán ismételgetni tudtam magamban, hogy észnél kell maradnom."
Hiro szemszöge
Tiszta sor miért gondolt a nappalira. Az van a legközelebb ehhez a fürdőhöz, ráadásul a kanapé sincs messze, de már nem érdekeltek a tervek. Kit érdekelne, hiszen az egész ház a miénk. Amint kiléptünk a falnak döntöttem a villanykapcsoló mellett, kiéhezetten faltam az ajkait. Mintha egy hosszú tangót járnánk úgy bolondítottuk a másikat. Flörtölve, bújva szenvedélyesen könyörögve egymás testének. S mikor megpróbált eltávolodni lélekvesztve kaptam utána. Azt akartam, hogy tudja elfogadtam a kihívást.
A mellettünk lévő derékig érő szekrény kapóra jött, amiről sebesen lesepertem mindent, és felültettem rá vágyim pasiját. Hátát a falnak döntve bepozícionáltam, hogy a kis félgömbök közt megbúvó rózsaszín gyűrűhöz férve simogathassam. Így letérdeltem elé. Izgatóan körbenyalva vettem a számba férfiasságát, s lábát a nyakamba kaptam. Véletlenül sem akartam spórolni a nyálammal, mert tudtam, hogy a síkosító most is ki fog maradni az életünkből. És az ő édes íze hozta meg a legjobban a nyáltermelésem.
Tehetetlenül kapaszkodott erősen a hajamba, ám megértettem, mert már most remegtek a lábai a vállamon. De azért volt bennük erő. Mikor az egyik ujjamat betoltam, hirtelen közelebb szorított magához..a szekrényről nem is beszélve, amihez viszont túl közel kerültem, az egyik combom bánta a kiálló fogantyú miatt. Talán mégsem a legjobb helyet találtam meg. Ám nem akartam kizökkenteni, kizártam a fájdalmat, csupán a rezdüléseire figyeltem. Valljuk be elég könnyen ment mikor ránéztem az élvezettől eltorzult arcára. Az egész helyzet annyira lehetetlennek tűnt, mosolyra húzódott volna a szám, de a tekintete nem engedte a komolytalanságot. Hamar csorgattam még egy kis nyálat a következő ujjamra, hogy csatlakoztassam társához. Óvatosan toltam beljebb, és ő kifeszített háttal sóhajtotta a nevem.
Bassza meg, hogy ilyen erotikus!
A combomban lévő fájdalom kutyafasza nem volt ahhoz, amit az ágyékomban éreztem abban a pillanatban, így szinte egyből megmozdítottam benne a kezem. Nyöszörgött szegénykém, de hát ő akarta..Cserébe, lassan a nyelvemmel felfele testét folyamatosan csókolgattam, hogy végül táncba hívhassam ajkait. A vállamba markolva mozdult rá az ujjaimra.
Élvezte, éreztem a rándulásain, és ez megőrített. Egyre gyorsabb lélegzetvétele a nyakamat simogatta, és azt hittem felrobbanok, mégis tudtam, hogy ez most róla kell, hogy szóljon. Mélyen tudtam..Ezért gyorsan kivégeztem, hogy tovább haladhassunk. Főleg nem volt megállás, mert megtaláltam azt a pontot ami elszakítja majd a külvilágtól és az egekig repíti. Nem kellett sok idő és a hasamra élvezett. Amikor ránéztem a válláig vörös volt, úgy pihegett teljesen kiszolgáltatottan. Átkaroltam derekát, és az ölembe véve a kanapét céloztam meg. Ryuu édesen bújt hozzám, tökéletesen rám csimpaszkodva. Lehet, hogy szégyelli magát? De hát nincs miért!
Ahogy letettem felé emelkedve kérdeztem meg az ágyon. - Baj van?
- Akarlak! – tátogta, s engem kirázott a hideg. Viszont ha már itt vagyunk, csak megmutatom neki milyen síkosítóval..Panaszosan morgott valamit amikor felkeltem róla, de ráhagytam. Biztos voltam benne, hogy később örülni fog ennek a kis kitérőnek.
DU LIEST GERADE
A titkok mögött (Befejezett)
RomantikBár ez kilóg a többitől, de az életem egyik őrült :)szakaszához tartozik, ha elolvasod saját felelősségre :P "Felhajtottam a pólóját, csakhogy ő megszakítva a kontaktust félrenézett, nem emelte fel a kezét. Huncut, oh, ha tudná, hogy ezzel csak olaj...