Sziasztok,
ez egy picit rövidebb lett, de ígérem a napokban kárótollak érte titeket. Aranyosak vagytok, hogy postoltok köszönöm! És a csillagokat is! ;P
Jó olvasást!
Kiba szemszöge
Ah, fáradt vagyok! Minden porcikám a tollakkal teli puha párnára és a pici ágyára vágyik. Nem mintha a százkilencven..még magamnak is hazudok. Rendben, száznyolcvankét centimmel olyan kicsi heverőre lenne szükségem. Ki vagyok, a szervezetem már teljesen le van merülve. Örülök, hogy nekem nem kell gyakorlatoznom a többiekkel!
Egyszer láttam egy külföldi mesét, ahol a főszereplő - nevezzük Tomnak - gyufaszállal kitámasztotta a szemhéját, hogy azt higgyék ébren van.... Ha lenne nálam, én isten bizony kipróbálnám! Ám manapság túlfejlett a technika, semmihez sem használjuk. A fogpiszkálótól meg félnék, hogy átszúrná a bőröm, hisz most is makacsul próbálnak lecsukódni. Valahol az én hibám. Miért kellett nekem este Hiro szobája felé mennem?
Gondolhattam volna, hogy a nyikkanás amit hallottam nem az ő száját hagyta el, neki mélyebb a hangja, de nekem be kellett néznem hozzá..Rohadt kínos volt, azt hittem rosszul van, s már az ajtó küszöbénél feleszméltem, hogy abszolúte naiv voltam. Ezek ketten a pöttömmel szemérmetlenül falták egymást! Azonnal kiperdültem onnan behúzva az ajtót magam után. Még jó, hogy Den már bőven aludt a rengeteg alkoholtól amit magába döntött. Néha csodálkozom, hogy még bírja a mája, mert lassan már adakozhatna is belőle akkorára nő! Ah, nem bírom tarnai magam, és a fáradtság miatt eléggé negatív a hangulatom.
Visszatérve az estére, enyhe sértettséggel bújtam be az ágyba, a nem létező szexuális életemen pörögve, a gerlepárnak köszönhetően. Levegőt elfelejtettem venni, mikor önáltatva megindult a fantáziám, ahol Dennel áthágjuk azt a közeli határt amikor már nincs visszaút. Felfedezném a bőrét, az idomait, olyan közel, hozzá, hogy mindenhol érezzem..aztán így nyomott el az álom hajnalban, hogy a maradék két órámat kiévezhessem. De tényleg, mert az illúzió és az ébrenlét határán felettem dominálva kényeztetett az ezredes. Az alsóm teljesen átázott a végkifejlettre. Kénytelen voltam átvánszorogni a fürdőbe, ki kellett öblítenem. A bejárónő amilyen prűd sikítva rohant volna haza a mosás közepén, ha észreveszi. Persze a jóisten mindig próbára teszi az embert! Den ekkor nyitott rám a fürdőhelyiségben. Mondani akart valamit, de attól, hogy póló volt rajtam, a csupasz seggem és a látottak eléggé informatívak voltak. Pár perc nézelődés után rákérdeztem. – Mi járatban erre? – csak természetesen, hiszen pasiból vagyok, megesik az ilyen.
Szemrebbenés nélkül nézett végig rajtam. – Ez az én házam, akkor és oda megyek amikor és ahova szeretnék. – Azt hiszem annak sem volt tudatában, hogy mit hablatyol, nem hogy mit tesz. Megtévesztő lehetne a viselkedése ha nem az ezredesről beszélnénk. Ezért sodródva az árral hallgattam. Hogy mit? A csapból csepegő vizet. Nem zártam el rendesen, de ő se volt hajlandó megnyikkanni. Így erősen a gatyámba kapaszkodva szobroztam szerelmem előtt, s valahogy nem akartam felvenni vele a szemkontaktust. Jobban esett a fehér falat bámulni mögötte mintha kancsal lennék – bár az lennék – minthogy zavartan pironkodjak mint egy kislány..Oké meglehet közrejátszott az is, hogy fantáziáim tárgya előtt valószínűleg nehéz lett volna lankadtnak maradni.
Teljesen lesokkolt amikor valami rosszul kattant az agyában. Közelebb jött és kezébe vette az állam, hogy csak az övé legyen a tekintetem. – Te...
KAMU SEDANG MEMBACA
A titkok mögött (Befejezett)
RomansaBár ez kilóg a többitől, de az életem egyik őrült :)szakaszához tartozik, ha elolvasod saját felelősségre :P "Felhajtottam a pólóját, csakhogy ő megszakítva a kontaktust félrenézett, nem emelte fel a kezét. Huncut, oh, ha tudná, hogy ezzel csak olaj...