Az út további részében próbáltam el foglalni magam. Film nézéssel, olvasással. Mire haza értünk este fél 10 volt az időeltolódás miatt. Mindenki jó éjt kívánt és be ment a szobájába. Én a pakolással nem foglalkoztam. Túlságosan fáradt voltam ahhoz, hogy most el kezdjek pakolni. Úgy gondoltam, hogy csak le tusolok, és csak azt veszem ki, ami a legszükségesebb. Ezt így is tettem. Oda kint már teljesen sötét volt, ahogy az én szobámban is, ahogy ki léptem a fürdőből. Le kapcsoltam a villanyt és az ágyamhoz mentem volna, de valaki vissza tartott. Meg fogta a csípőm és közelebb húzott.
- Mondtam, hogy vissza fogod kapni – suttogta a fülemhez, amire el mosolyodtam.
- És mégis, hogy akarod ezt vissza adni? – kérdeztem és meg fordultam, hogy vele szemben legyek. Sok mindent nem láttam belőle, csak az alakját és egy két részletet az arcából, mint például azt, ahogy el mosolyodott a kérdésem hallatára.
- Meglepetés – közelebb húzott és az ajkamra suttogta. Az államat meg fogva csókolt meg, amit egyből viszonoztam is. Két kezemet a hajába csúsztattam és úgy csókolt tovább. Majd egy pár pillanat múlva el kezdett előre menni, ami azt eredményezte, hogy az ágyra estem, de ő fölém magasodott. Így csókolt tovább az ágyon, miközben az egyik keze az arcomról el kezdett lefelé csúszni és föl fedezni a testem. Egyre lejjebb csúszott a nyakamról, először a mellemhez, majd a hasamon át meg állt a nadrágom derekánál. Én csak csókoltam tovább, miközben ő a nadrágomat húzta le rólam. A szívverésem ugyanolyan heves lett hirtelen, mint a levegővételem.
Le húzta rólam a nadrágot és a földre dobta. Ugyanazzal a kezével följebb húzta a felsőm, de nem vette le. El szakadt az ajkaimtól és a nyakamat kezdte csókolni, majd haladt egyre lejjebb. El kezdte csókolgatni mindkét mellemet egyesével. Ebben a pillanatban alig tudtam vissza tartani, hogy ne nyögjek fel, de már nem egy szállodában vagyunk. Itt még annyira sem tehetem, mint ott. Az egyik kezemmel a lepedőbe kapaszkodtam, a másikat a számra tettem, hogy véletlenül se törjenek föl hangok belőlem.
Lejjebb haladt a hasamon és el ért a fehérneműm széléig, amit a fogával el kezdett le húzott rólam. Majd egyre följebb csókolt a lábamon, a combom belsején, de meg állt még mielőtt teljesen föl ért volna és el húzta a kezem a számtól, hogy ott folytassa a csókot. Gyorsabban csókolt, erősebben és a hangulat sokkal forróbb lett, mint 10 perccel ezelőtt.
A kezét, ami eddig az oldalamon pihent, le vitte a hasamhoz, majd lejjebb csúsztatta, amire a szájába nyögtem. Ujjaival kezdett el izgatni. Én pedig már levegőt is alig kaptam. Még egy ujját csatlakoztatva belém tolta azokat, amire szintén a szájéba nyögtem, de egy fokkal hangosabban. Vissza kell fognom magam. Ez így nem jó. Ismét el kezdett lefelé csókolgatni, különböző pontokon, a testemen. Meg csókolt, ahol az ujjai voltak és most már nem csak az ujjait mozgatta bennem, de a nyelvével is izgatott mellé. Egyik kezem le vittem és a hajába csúsztattam az ujjaim. Így húztam magamhoz még közelebb. A másik kezem ismét a számon volt, hogy ne legyek túl hangos, de már nem sok választott el tőle, hogy ne csak nyögjek, hanem föl is sikítsak. Egyre jobban vissza kellett fognom magam, hogy ne legyek hangos. Egyre közelebb kerültem a gyönyörhöz. A lábaim el kezdtek remegni, de még mielőtt el jutottam volna a csúcsra abba hagyta.
- Miért hagytad abba? – suttogtam szinte nyögve, miközben a levegőt kapkodtam.
- Mert most vissza kaptad. Ez a bosszú – mondta és fölém magasodva meg csókolt.
- Basszus – ezt nem hiszem el. Pont a vége előtt. A legjobb résznél.
- Jó éjszakát! – suttogta és szállt volna le rólam, de meg állítottam.
- Nem mész sehova – mondtam rá emelve a tekintetem. Az arcán egy hatalmas mosoly ült, ahogy látta, hogy még alig tértem magamhoz – Még nem fejeztük be – mondtam és ajkaimat az övére nyomtam, majd át fordítottam, hogy most én legyek fölül. A csókba mosolygott, majd föl ültünk – Úgy gondolom ide is hoztál magaddal óvszert, nem igaz? – bele nyúltam a nadrágja zsebébe és jól gondoltam. Ki húztam a kis csomagot és el mosolyodtam – Tudtam én.
- Még jó, hogy hoztam. Szerinted miért jöttem át? – kérdezte, majd újra meg csókolt. A ruháit sorban vettem le róla, ahogy ő is az én fönt maradt felsőmet és melltartómat. Majd föl húzta magára az óvszert és rá ültem. El kezdtem mozogni, miközben ő a derekamra rakva a kezét húzott magához közelebb. A hangom ismét el szabadult és halkan nyögtem minden egyes mozdulatnál. Próbáltam gyorsabban és erősebben mozogni minden mozdulattal, de egy idő után már nem ment.
Tom a hátamra rakva a kezét helyet cserélt velem. Így ismét ő volt fölül. Ő már tudott úgy mozogni, ahogy én próbáltam, de azért nem hagytam abba én sem. A csókokkal próbáltuk leplezni hangunkat. A kezével a térdemet föl húzta és úgy nyomot magához, minden lökésnél. Én a hátába kapaszkodtam, de lehet, hogy túl erősen.
- Emeld föl a karod a fejed fölé – suttogta az ajkamra két csók között. Meg tettem, majd a szabad kezével össze fogta a két csuklómat és az ágyhoz szegezte. Egyre keményebben lökte magát hozzám, ahogy én is próbálkoztam ezt tenni.
- Tom – ebben a pillanatban értem el az orgazmust, ahogy ő is. Meg álltunk és levegőért kapkodtunk. Ő a nyakamba temette magát és még egy-két nyögést hallatott a nyakamnál – Aludj itt – szólaltam meg halkan, amire föl emelte a fejét és a szemembe nézett.
- Biztos, hogy ezt akarod? – kérdezte, majd el engedte a csuklómat, amit magam mellé tettem az ágyra.
- Nagyon is biztos.
YOU ARE READING
Mostoha Szenvedély
RomanceVajon az, hogy mostohatestvérek, elég ok arra, hogy ne legyenek együtt vagy csak izgalmasabbá teszi a dolgot? Juliette szülei el váltak és az apjával több éve nem találkoztak, viszont most el hívja az egész nyárra hozzájuk - apjához, feleségéhez és...