Part 21

437 6 0
                                    

Már pár utcával előbb lehet hallani az ottani zenét, ahogy azt már meg szoktam. Végül, ugyanúgy jövök, ahogy legutóbb. Nem igazán öltöztem túl, most ehhez volt kedvem. Summer-rel ismét először be megyünk és rögtön a konyhában kötök ki egy pohár itallal a kezemben. Pár percig, vagyis inkább több, mint fél óráig bent csevegünk a barátainkkal. Vagyis az ő barátaival. Én nem mondanám őket annak. Majd szép lassan mindenki el kezd el szivárogni. Föl az emeletre (ahol igazából nagy buli nincs, csak a mosdók és a szabad, vagy esetleg foglalt hálószobák), ki a kertbe vagy csak a nappaliba.

Legutoljára Summer és Jess mennek hátra. A végén már csak én maradok és egy srác. Igazából most jövök rá, hogy őt nem is ismerem. Láttam már egy párszor, de nem igazán beszélgettünk még, mialatt itt voltam.

- Austin vagyok. Még nem volt esélyem be mutatkozni, de már meséltek rólad.

- Tényleg? Akkor az én nevem már tudod – Én a konyha pultnál állok, ő pedig a konyha sziget szélén. Így körülbelül egy lépés kellene, hogy teljesen közel kerüljön hozzám, de semmi kedvem ismét el játszani azt, amit Logan-nel. Remélem, hogy ez nem egy olyan seggfej.

- Igen, Juliette, ugye? – csak bólogatok – Szép név. Szóval hallottam már, hogy beszélnek rólad – akkor Tom nem viccelt, mikor otthon azt mondta, hogy sokszor beszélnek rólam, de szerintem ennek nem kéne örülnöm. És nem is örülök.

- Miket hallottál?

- Nem sok mindent, úgyhogy gondoltam kérdezek egy-két dolgot – el mosolyodik, mintha valami vicceset mondott volna. Lehet egy kicsikét részeg, ami nem jelent jót – Honnan jöttél?

- Brooklyn. Ott élek, csak a nyárra jöttem.

- Hát pedig tovább is maradhatnál. Biztos tetszik a város – erre szintén csak bólogatok. Próbálom ki találni, hogy mire céloz – Meg mutathatnám neked a várost, egy-két helyet, amit én szeretek. Meg ihatnánk valamit – oh, tudtam én.

- Köszi, de sajnos erre nemet kell mondanom – mintha annyira sajnálnám.

- Van pasid? – na, most erre mit mondjak? Elméletileg? Nincs. Gyakorlatilag? Mondhatjuk, hogy igen. De erről neki nem kell tudnia.

- Hát, nincs, de...

- Akkor mi állít meg? – mosolyog, ismét. Én nagyon nem. El fogytam a válaszokból.

- Austin! – lép mellé Tom, mire Austin át karolja. Úristen, hogy ő mindig a legjobb pillanatokban jön. Nem tudom, hogyan csinálja ezt, de már nagyon jöhetett volna – Rég nem láttalak.

- Te húztál el Miami-ba, nem én – neveti el magát, amin Tom csak mosolyog egyet, de ez a mosoly úgy két másodpercig tarthat, majd rám néz. Már nem dühös rám. De egyáltalán nem nyugodt a tekintete. Remélem, most nem hiszi, hogy flörtölgetek itt előtte.

- Mit csinálsz? – kérdezi, komoly hangon, amit ő nem vesz észre.

- Csak beszélgetek a mostohatesóddal egy kicsit.

- Gondolom, akkor ezért hívtad el egy italra – az egész beszélgetést hallotta? Mióta hallgatózhatott? Mikor érkezett egyáltalán?

- Igen, de ehhez már semmi közöd – kezdődik.

- Hogy van a barátnőd, Lisa? Nem a kertben van? Azt hittem rád vár oda kint – hát, ez most ciki. Egyikük sem nevet már. Austin el engedi, a vállát a kert felé pillant, majd rám néz.

- Örülök, hogy meg ismertelek – erre csak bólintok egyet. Az érzés nem kölcsönös. Tom felé fordul és közelebb hajol hozzá, de így is hallom, amit mond neki – Baszd meg, tesó – meg veregeti a vállát és a kert felé megy.

Mostoha SzenvedélyWhere stories live. Discover now