Chapter; Nine

486 61 73
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






“Abi beni bir dinleyecek misiniz?”

Shindo etrafında hararetli hararetli tartışan diğerlerine söylendi. Kimse onu duymadı ve tartışmaya devam ettiler.

Ben ise susmuş bekliyordum. Bu günü nasıl geçireceğimiz konusunda bir çok öneri ortaya atılmıştı, sonucunda da; büyük bir tartışma, sessiz sessiz karar verilmesini bekleyen ben, sesini duyurmaya ve öneri sunmaya çalışan Shindo...

“Beyler bence-” Shindo'nun sesi öfkeli Tooru tarafınından kısıldı.

“Hayır Bakugou sokak dövüşüne falan katılmayacağız!”

“Evet bence de katılmayalım, bence-”

“İçmeye gidelim işte, uzun zaman oldu çakır keyif olmayalı!” Jirou'u içmeye gidelim diye tutturmuştu ki bu bana en ters düşen aktiviteydi. Sokak dövüşleri bile daha makul bir seçenektir bana göre. Yanlış anlaşılmasın, alkol almaya karşı olduğum için değil bu ters düşme. Biliyorum, alkol almaya başlarsam asla duramam. Denedim mi? Denemedim. Ama kendimi tanıyorum, alkol sigara gibi kötü alışkanlıklara yatkınlığım olduğunu da biliyorum.

“Ben içemem,” dedim sakince. Jirou yüzünü astı. “Tamam başka sefere o zaman.”

Shindo, Jirou'nun bana cevap verdiğini görünce yeşil gözlerini kocaman açtı. “Ben görünmez miyim a.ına koyayım. Seni duydular beni umursamıyorlar!”

Gülümsedim ve omzuna pat patladım 'Geçer geçer' dercesine. “Beyler hani-” bir kez daha sözü kesildiğinde başını masaya koydu hüsranla.

“Hayır Tooru tek gecelik iş bulmayacağız. Bu eğlenceli bir aktivite değil!”

Denki öfkeyle bağırdığında Bakugou başına bir yumruk geçirdi. Herkes bağırıyordu ama Bakugou genel olarak hedefini Denki yapardı.

“Maid Kafeye gidelim diyorsun, benimki en azından işimize yarayacak. Para kazanacağız.” Tooru sakince açıklamasını yaptığında Denki savunmaya geçti. “Güzel kızlar var orada!” daha sonra hemen yanında oturan Jirou'nun omzuna kolunu attı. “Hiçbirinin güzelliği senin ayı kıskandıran ışığını gölgede bırakamaz ama,” dedi flörtöz bir eda ile.

Jirou kızardı. Kızaran yanaklarını saklamak için elleriyle kapadı. “Salak,” diye mırıldandı.

“Ya bence-” Shindo bir kez daha fikrini sunmak istediğinde Bakugou araya girdi.

“Tamam sokak dövüşüne gitmeyelim. Sokakta dövüşelim!” gözlerinden adeta alevler çıkıyordu. Bu çocuk tam anlamıyla insan dövmekten zevk alıyor. Ve bu havalı... Beni suçlamayın, aşık olduğunuz an; önünüzde sümkürse bile hoşunuza gidiyor. Tamam, belki biraz abartmış olabilirim.

Nothing Ever Last Forever Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin