Fehér Holló 26. fejezet

461 33 6
                                    

- Daniel eltűnt! – rontott be Brent a főnöke irodájába. Még a reggeli kávé is kilöttyent amilyen lendülettel befordult az ajtón.

- Mi az, hogy eltűnt? – kérdezte Clark, de Conor is érdeklődve követte az eseményeket Aaron mellől.

Nincs a szobájában! – lihegte Brent. – Kávét akartam vinni neki, de nem találtam ott. – magyarázta tovább. – Megnéztem mindenhol, de nincs a Fészekben!

Aaron nem szólt egy árva szót sem, csak nézte tovább a monitort, amin adatok tömkelege volt látható, különböző fegyvertípusokról.

- Biztos jól megnézted? – kérdezte Clark.

- Én vagyok az alaposság mintaképe. Szerinted? – háborodott fel Brent.

Aaron sóhajtott.

- A lőtéren is megnézted? – kérdezte Conor is.

- Mondtam már, hogy nincs sehol! – tagolta a szavakat Brent, hátha attól érthetőbb lesz az, amit mondd.

Aaron elővette a telefonját, hogy megbizonyosodjon az útvonalról még egyszer, mielőtt rábólintana.

- Kint is megnézted? – tudakolta Clark.

- Igen! – mondta Brent idegesen, amit az előtte állók hoztak ki belőle. Nem igaz, hogy nem értik, hogy mi az a „mindenhol"!

- Kamerák? – kérdezte Conor, mire Brent fejbe csapta magát, a szabad kezével, és elővette a telefonját. Clark és Conor körülvették, hogy ők is lássák a kis kijelzőt.

- Mindjárt meglesz. – nyomkodta Brent a készüléket.

- Menj még visszább. Itt nem látszik semmi! – szólt rá Conor.

- Keress egy másik kamerát. – tanácsolta Clark.

- Ez nem jó! – szólt rá Conor. – A bejáratot keresd meg.

- Mikor láttátok utoljára? – kérdezte Brent.

- Én tegnap. – válaszolta Clark. – Te is ott voltál.

Akkor tekerd még visszább. – tanácsolta Conor.

- Ott van! – kiáltott fel Brent.

- Oké, most pörgesd kicsit fel! – ajánlotta Clark.

Aztán elhalt a hangzavar.

Aaron az asztalnál ült, és kezdett belegabalyodni az utolsó pillanatban módosított rendelés részleteibe. Nem szerette, ha ennyire ki voltak centizve a dolgok, mert a fegyverek már készenlétben álltak, de így át kellett nézniük, és kicserélniük legalább tíz ládát.

- Akkor, ha végre megoldódott a rejtély, akár dolgozhatnánk is, nem? – tudakolta Aaron, mindenféle további magyarázat nélkül.

A másik három, még egy utolsó pillantást vetett a kis kijelzőre, amin a főnökük éppen Danielt cipeli a saját szobájába, ahonnan azóta sem távozott, legalábbis a felvételek szerint.

- Hogyne! – köszörülte meg a torkát Clark.

- Add már ide! – rángatta ki Conor kezéből a telefont Brent, mert a fiút hulla merevre sokkolta az, amit az imént látott.

- Conor! – szólt rá kicsit erélyesebben Aaron.

- Megyek! – tért vissza közéjük Conor. – Vagyis nem. Itt vagyok!

- Remek! – nyugtázta Aaron. – Akkor menj el, és nézzétek át ezt. – rakta le az asztalra a megrendelőlapot.

- Akkor tényleg megyek! – bólintott Conor, majd a papírral a kezében távozott.

Fehér Holló (BL)Where stories live. Discover now