- Minek tudhatom be ezt a nagy megtiszteltetést, hogy a Főnök vár rám a wc-ben? – kérdezte Daniel, amikor megpillantotta Aaront. A rendes lámpafényben a férfi vonásai kicsit gondterheltnek tűntek, de ez az éles kontúr a mosolya mellett elég megnyerőre sikeredett.
- Extra szolgáltatás? – vonta meg a vállát Aaron.
- Ez is a kártya mellé jár? – érdeklődött Daniel.
- Milyen kártya? – kérdezte értetlenül Aaron.
- Mindegy... - sóhajtott Daniel. – Szóval? Mit keresel itt?
- Az én nevem áll a tulajdoni lapon. Ha akarok, akkor a csilláron lógva is várakozhatok. – kuncogott Aaron.
- Mennyit ittál ma? – kérdezte gyanúsan Daniel, miközben kezet mosott.
- Nem eleget, az biztos. – válaszolt a férfi. –Reméltem, hogy megiszol velem egy italt.
- Délelőtt, még egy tetves szellemnek sem voltam elég jó ahhoz, hogy legalább megijedj tőlem, most meg inni hívsz? – vonta fel a szemöldökeit Daniel. – Mi ez a hatalmas változás? – dőlt a mosdónak ő is, majd keresztbe tett karokkal várta a választ.
- Bocsánatkérés? – vetette fel az egyik lehetséges választ Aaron, miközben villantott egy elegáns mosolyt is.
Daniel akaratlanul is elmosolyodott, de nem tudott nemet mondani. Kíváncsi volt, hogy mit tartogathat egy kis iszogatás a főnökkel. – Legyen. – bólintott rá, majd Aaron mellé sétált, és a füléhez hajolt, úgy suttogott. – De vigyázz, nehogy ne emlékezz majd arra, hogy mi történt az éjjel. – kuncogott, és az ajtó felé vette az irányt.
Aaron szája sarka is mosolyra húzódott. Valamiért sokkal könnyebbnek érezte a kommunikációt Daniellel, mint Cralyval. Sőt. Valamiért fesztelenebbül is érezte magát a fiú társaságában.
- Hol hagytad az asszonyt? – kérdezett rá Daniel, amikor már a pultnál ültek a kikért italok mellett. Aaron majdnem félrenyelte a kortyot, amit épp leküldeni szeretett volna, nem pedig viszont látni.
- Carly. Ő nem... - fontolta meg a válaszát Aaron.
- Nyugi. Nekem aztán végképp nem tartozol magyarázattal. – legyintett Daniel. Annyira mélyrehatóan nem is volt kíváncsi a kapcsolatukra. Amit látott a nőből, az neki éppen elég volt. Nem volt féltékeny rá, ő is nézett ki olyan jól, csak férfi kiadásban. Inkább egy kis irigység tört fel benne, ha rájuk gondolt. Az a nő minden következmény nélkül állhatott Aaron mellett, míg neki inkább távol kellett volna magát tartania tőle. Ami, valljuk be, egyre nehezebben ment a számára.
- És neked? – kérdezte Aaron. – Hová tűnt a mai partnered?
- Nem tudom. – nézett körbe Daniel futólag a tömegen. – Jót beszélgettünk, de nem az esetem.
- Miért? Milyen az eseted? – tudakolta finoman Aaron.
- Most komolyan pasikról akarsz beszélgetni velem? – nevetett fel Daniel.
- Engem nem feszélyez a dolog, és gondolom, hogy a nők nem igazán hoznak lázba téged. – emelte a poharát Aaron, majd bele is kortyolt.
- Nem is tudom... - gondolkodott el Daniel, mert ami azt illeti, sosem vette számba a szempontokat, hogy mit talál érdekesnek egy pasiban. – Szeretem a határozott jellemet. – mondta végül. – A férfias pasik érdekelnek.
- Mármint a kigyúrt pasik? – kérdezett rá Aaron.
- Nem! – kacagott Daniel. – A férfias jegyekre gondoltam. Legyen magas, erős, és határozott. – sorolta tovább. – Emellett legyen őszinte, nem csak velem, hanem magával szemben is. Nem szégyen, ha az embernek van gyengesége. Számomra attól csak még vonzóbb valaki.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fehér Holló (BL)
AksiSzervezett bűnözés... Ahol a rosszfiúk tényleg rosszak. Kinek mi jut eszébe ezekről a szavakról? Biztos vagyok benne, hogy nem az, ami nekem. Barátság, kitartás, bátorság, hűség, ösztön, becsületesség, büszkeség, fáradhatatlanság, boldogság és... sz...