"awak tunggu saya 2 tahun lagi....""semua orang boleh berubah la wak..."
"Saya cakap serius ni... Jangan la memain.."
"So stop la kejar saya ye.."
"Sekurang²nya awak dah tau..."
"Saya nak fokus kat kerjaya saya sekarang.."
"Saya pun dah malas nak pikir tentang kita!"
"Aghhhhhh!!!" Wina menjerit terbangun dari komanya secara tiba².
"Hah!! Wina! Wina kau kenapa ni? Kau ok tak?" Tanya jihoon terkejut kerana jeritan Wina tadi.
"Bang... Bang... Wina takut....Wina takut.. jangan tinggalkan Wina..." Wina terus memeluk jihoon seeratnya.
Jihoon berkerut dahi. "Tak bila masa aku nak tinggalkan kau ni? Kau mimpi apa sampai jadi macam ni? Hah?? Aku panggilkan doktor heh!" Lalu jihoon keluar memanggil doktor.
Lantas doktor dan nurse yang lain masuk ke bilik Wina.. jihoon yang berada di luar tak tau nak buat apa..
Ketakutan?
Kerisauan?
Ye semua perasaan tercampur baur. Adik ya telah sedar namun kenapa adik ya menangis apabila dia dah sedar? Siap suruh jangan tinggalkan dia lagi.
Tanpa berpikir panjang, jihoon terus chat junkyu seperti yang dia janji. Jika apa² terjadi dekat Wina,junkyu lah orang fist dia akan inform
______________________________________
*Jihoon
"Junkyu!! Kim junkyu!!"
*Junkyu
"Ye ye kau kenapa ni? Hah?
"Wina..
"Asal? Asal dengan Wina?
"Woii jawablah!!
"Wina dah sedar!
"Jinjja? Serius dia dah sedar?
"Ya ya tapi ada benda pelik terjadi
kat dia masa dia bangun tadi.."Aku nak kau datang sini cepat.
Senang aku nak ceritakan kat kau
Macam mana Wina tersedar..______________________________________
Tanpa berpikir panjang junkyu terus bersiap dan pergi ke hospital.
*
*
*Beberapa minit kemudian,pintu bilik Wina dibuka(hospital). Terpampang wajah junkyu dan Asahi di balik pintu.
Mereka terus masuk menuju ke katil Wina.
"Wina... Kau ok? Kau sakit lagi tak?" Tanya junkyu dengan nada yang sangat lembut.
"Aku ok je... Dah sihat sikit.." kata Wina sambil senyum.
"Aku bersyukur sangat kau dah bangun.. kau tau tak? Sebulan tau aku tunggu kau bangun. Tapi kau tak bangun pun.. lama tau!" Kata junkyu memuncungkan bibirnya.
"Comel lah kau ni. Dulu kau tak macam ni pun? Selalu layan aku jahat. Asal sekarang manja pulak dengan aku?"
"Alah...sekali sekala bermanja dengan kau apa salahnya? Bukan selalu.. lagipun kita baru kenal dua hari... Aku kenal perangai kau pun tak.." kata junkyu sambil membuat aegyo nya..
YOU ARE READING
Hate To Love You
FanfictionMula² benci. Tercrush dekat kembar member sendiri pulak. "habis tu kau nak duk kat mana lagi? kat lantai simen bawah tu?" ........ "nak aku tarik pinggang kau baru kau nak duduk kat tepi ni ke apa?" 1. HATE TO LOVE YOU (S1)= Kehilangan orang yang te...