bab 11

99 14 0
                                    

(2 tahun kemudian)


"YAH LEE YUNTAE!! KAU TOLONG CEPAT SIKIT BOLEH TAK! KAU INGAT KAU MODEL KE NAK BERSIAP BERJAM²??" jerit hyunsuk.

"Boleh tolong sabar tak? Dah nak siap dah ni hah! Kau pun pergi lah dulu tak yah la tunggu aku!" Jawab yuntae.

"Wahai buah hati choi Hyunsuk cik Choi yuntae. Ni dah masuk 1 jam tepat tau kau bersiap.. kau nak bersiap berjam² nak gi mana?" Perli haruto.

"Memandai kau tukar nama aku jadi choi heh!! Silap hari bulan aku tukar nama chaeyoung tu jadi Watanabe Chaeyoung baru kau tau langit tu tinggi ke rendah!" Ejek yuntae

"Bodoh kau yuntae!! Aku tak ada hati kat chaeyoung lah!! Kau gila aku nak kat adik Jaehyuk tu?! Kang abang dia saun aku apa pun tak dapat au!!" Jerit Haruto.

Yuntae telah pun selesai bersiap. Dia membuka pintu dan terpancul wajah haruto dan hyunsuk di depannya.

"Dah dah jom kita gi amik Wina dengan Doyoung. Kang lambat pulak" kata yuntae.

Hyunsuk terus membuat muka menyampah.

Kau yang bersiap lambat sampai satu jam. pastu bila dah siap pandai kau cakap kang lambat pulak.

Kata haruto dalam hati.

Mereka terus masuk ke dalam kereta dan berlalu pergi.














Berbaju putih,merah(?),biru dan kelabu bersamaan t-shirt putih didalamnya. Berseluar jeans hitam dan rambutnya yang berwarna merah.

Ok siap dah.. simple. Tak perlu nak berfesyen bagai. Pakai macam ni pun dah cukup nampak handsome
Tiber>3

Doyoung yang tunggu didepan rumah Wina menunggu lama. Dia paham perempuan kalau bersiap 1 jam memang tak cukup. Doyoung ketawa kecil

Jihoon telah pun keluar dari rumahnya. Terlihat dia berada dipintu. Tapi wajah Wina masih tak muncul². Mana Wina ni??

"Wina mana Hoon? Dah satu jam dah ni.." kata doyoung

"Dia ada tu kat rak kasut tengah pilih kasut. Jap lagi dia kelu- ha tu dah keluar dah tu" kata jihoon menunjuk ke arah Wina.

"Sorry lambat sangat bersiap.. almaklumlah perempuan kan hehehe..." Kata Wina berlari anak ke arah Doyoung dan Jihoon.

Comel.-doyoung

"Tak pe-eh!" Belum sempat doyoung nak habiskan ayat. Dia melihat satu kereta menuju ke arahnya.

"Tu macam kereta hyunsuk je kan.." kata doyoung.

"Haah lah kereta hyunsuk." Jawab jihoon.

Dan kereta itu tiba lalu berhenti  di hadapan mereka. Hyunsuk,haruto dan yuntae keluar dari perut kereta.

Yuntae menghampiri Wina.

"Wina!! Kau dah siap ke?" Memeluk Wina

"Tak de lah tengah kaik woh mok tey ni hah... Dah siap lah ni." Kata Wina.

"ok ok ok dah!! Semua dah siap kan? Ok jom kita pergi sekarang. Kang dah lambat tutup pulak agensi tu kang." Kata jihoon

Mereka semua pun masuk ke dalam kereta masing². Haruto,hyunsuk dan yuntae menggunakan kereta hyunsuk. Doyoung,jihoon dan Wina menggunakan kereta doyoung.

Suasana sunyi sepi semasa perjalanan mereka didalam kereta. Kemana mereka mau pergi?

Mereka dapat tawaran di universiti mereka untuk melawat di satu agensi. Jadi mereka antara yang terpilih namun mereka hanya pergi bersendirian. Mereka tidak mau pergi bersama cikgu mereka.

Hate To Love YouWhere stories live. Discover now