"annyeong my koala 🐨"
Dari Wina.
Membulat mata aku. Dengan pantas aku menaip membalas chat dari Wina itu.
"Sayang..kenapa ni?"
"Kalau kita jumpa kejap boleh?
Saya nak spend time dengan awak.Lagipun dah 2 tahun kita tak
Jumpa kan.."Aku rasa bersalah pulak.. macam mana aku nak cakap kat dia nanti heh... Kalau dia menderita macam mana? Dia dah terlalu sayang kat aku.
Dia sanggup tunggu aku for two years.
Dia terlalu sayangkan aku.
Cintakan aku.
Sampai sanggup buat apa je untuk aku.
Tapi.....
Tak kan lah aku nak break macam tu je? Lepas apa yang dia dah pertahankan hubungan dia dengan aku selama ni...?
"Ok..
Tapi kat rumah saya.. lagipun
Doyoung tak ada sekarang."(Seen)
Beberapa jam kemudian,aku telah sampai di depan rumah junkyu. Aghh rindunya dia. Tak sabar rasanya nak peluk dia lepas ni.
Baru sahaja aku ingin mengetuk pintunya. Pi tinta telah pun dibuka dan terpancul wajah junkyu dibalik pintu.
"Masuk lah.." ajaknya.
Aku masuk dan ikut dia. Dia nampak penat. Mungkin letih kot.. ye lah kan baru balik.
"Sorry saya kacau awak rehat."kata aku sambil menggaru kepala aku yang tak gatal.
"Tak pe lagipun saya bosan.."
Kami duduk disofa sambil menonton movie bersama. Hanya aku dan junkyu.
Kepala aku di atas riba junkyu membuatkan aku boleh perutnya apabila aku menoleh ke belakang.
Tangannya tak berhenti mengusap rambut aku. Aku hanya mengabaikannya sahaja. Bukan selalu dapat moment macam ni kan.
Setelah itu,junkyu menilik telephone nya yang berada di depan badan aku. Maksudnya kan aku kat riba dia so telephone dia tu dia letak betul ii kat depan perut kau ni hah.
Aku tengok apa yang dia tengok tilikkan tu. Ohhh...
Gambar dia masa photoshoot.
Handsome jugak heh. Dengan muka dingin dia tu. Dengan senyuman manis dia tu. Heheheh.
"Nak tengok ke?" Tanya junkyu yang sedar aku sedang mengintip dia.
"Eh-... Ah boleh jugak." Kata aku.
"Nah tengok ni." Dia memberi telephone nya kepada aku. Aku mengambil dan melihat semua gambar dia.
"Wah handsome lah awak ajun! Ni ke kerja awak sekarang?" Aku tanya kepadanya lalu menyerahkan semula telephone nya.
"Haha... Betul la tu"sambil menghirup airnya.
YOU ARE READING
Hate To Love You
FanfictionMula² benci. Tercrush dekat kembar member sendiri pulak. "habis tu kau nak duk kat mana lagi? kat lantai simen bawah tu?" ........ "nak aku tarik pinggang kau baru kau nak duduk kat tepi ni ke apa?" 1. HATE TO LOVE YOU (S1)= Kehilangan orang yang te...