S.İ.V 17. Bölüm

525 30 8
                                    

Yeni kapakla karşınızda yeni bölüm...

Sınav haftasına giriyorum arkadaşlar öbür bölüm bu bölüm gibi aksayabilir.

Hepinizi öptüm ♡♡

Güneş tüm sıcak kanlılığı ile tenimi yakarken. Gözlerimi sıkı sıkıya yumdum. Güneş ışıkları yüzümü buruşturmamı sağlayacak kadar beni rahatsız ettiğinde sırtımı güneşe verdim. Ama uykum bi kere güneş tarafından alınmıştı. Gözümü mızmızlanarak açtım. Ama Derin'i görememem panik yapmamı sağladı demek isterdim fakat Derin'in ayağını görünce yatağa tersten yattığını fark etmem uzun sürmedi.

Yarı doğrulup ona baktığım da üstünü çıkarmış yatağa yüz üstü yatmıştı.

Aile yemeğinden sonra aramız gayet iyiydi. Ve o yemeğin üzerinden 4 gün geçmişti.

Havalar sıcaklaşınca ne Derin'in oyuncak ayısı olabiliyorum. Ne de o benim Koalam. Klima açıcak mevsim zaten gelmedi.

Ona bi süre bakıp yataktan yavaşça kalktım. Sırtının yarısını örtüp önüne çömdüm. Yüzünü yavaşça okşadım. Eğer Derin olmasa ne yapardım bilmiyorum.

Biraz daha Derin'i izlesem onu uyandıracaktım ve bu da beni yanına çekmesini sağlayacaktı. Ayağa kalkarken dudağının kenarını yavaşça öptüm. Odadan çıktım ve banyoya ilerledim. Yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladıktan sonra aynada ki insana benzemeyen şey ile yüzyüze gelince istemeden geriledim.

Ay yok artık , bu ne hal !

Saçımı hızla düzgün bi at kuyruğu yaptım. Daha iyiydi. Derin iyi ki uyanıp o halimi görmemişti.

Güne güzel bir kahvaltıyla başlayabilirdik. Ve bu kahvaltıyı da tabi ki ben hazırlayacaktım. Evet.

Bugün cumartesiydi ve yapacak planımız yoktu. Hem kahvaltı hazırlayıp hem de bugün yapabileceğimiz şeyleri düşünebilirdim.

Mutfağa girince ilk iş elim belimde etrafa bakmak oldu. Evin şeklini mi değiştirsek? Diye düşünürken gözüm duvarda ki saate kaydı. Olamaz ya daha saat 7.15'di ve ben erken uyanmıştım. Harika. Kahvaltı hazırlasam bile soğuyacaktı. Omlet yapma planlarımı yavaşlatacaktım.

Telefonu mu almak için ağır adımlarla salona doğru ilerlemeye başladım. Baya yavaş gidiyordum ki maksat zaman geçsin.
Telefonuma bakınmaya başlayıp bulamayınca sehpanın üzerinde duran Derin'in telefonuna uzandım. Kilidini açtıktan sonra gelen iki mesaj ile bi süre bakıştık. Şeytan kulağıma mesajı oku diye fısıldarken elim kulağıma direniyordu.

Ay aman sanki Derin benden bir şey saklarmış gibi birde bakmamak için direniyorum.

Gelen iki mesaja tıkladım.
...

Gönderen: Melek Hanım.

Derin, oğlum konuşmamız lazım.

...

Melek hanım kim ki Derin'e mesaj atıyor? Hem de Derin'e oğlum demiş.

Merakımı bir kenara bırakıp diğer mesaja bakmadan kendimi çaldırmaya başladım.

Aranıyor...

Meleğim.

Telefonum koltuk minderinin altında titremeye başlayınca minderi kaldırıp telefonu aldım laptop'u da kolumun altına aldım ve mutfağa yol aldım.

Nişan yemeği günü...

4 gün önce...

Güzel bir yemek yeme planı kuran Derin, Mira ' nın kendini yere atıp ağlamasından hatta Derin'in de ağlamasını sağladıktan sonra suya düşmüştü.

Sana ihtiyacım varHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin