Dilara'lara geleli uzun süre oluyordu. Ben Derin ile telefonda mesajlaşıyordum. Dilara ise ilk kez beni dinleyip Cem'in attığı mesajlara cevap veriyordu. Ikimiz de yatağa uzanmıştık ama ters şekilde Derin cevap vermeyi geciktirdiğinde ayağımı kaldırıp Dilara'nın yanağına sürttüm
"çek pis ayağını" ayağımı ittiğinde yataktan aşağıya sarkıttım.
"Dilara canım sıkılıyor sahile mi kaçsak?"
Yattığı yerde doğrulup
"Ciddi misin sen?"
"Ciddiyim tabi karşıda deniz ,gitsek Sema teyze ne derki bence izin verir ve Annem'e de bir şey söylemez." Kocaman sırıttım sanki bunun mümkünlüğünü sağlayabileceğimize inanarak.
"Annem'le konuşsak bence söylemez" munzurca sırıttı. İçimi geniş ve yoğun bi heyecan bulutu kaplamıştı.
"Annem'le konuşup geleceğim burada bekle" dedi ve zıplayarak yataktan kalktı ve koşarak kapıdan dışarı çıktı.
Annesi önceden de söylediğim gibi benimkinin yanında rahat birisiydi. Sahil ise Dilara'ların evinin karşısındaydı. Balkonlarında harika bir manzara vardı. Yalnızca balkonda değil denize bakan tüm pencereler de.
'Klik' telefonumdan ses gelince heyecan yapıp doğruldum.
Derin'dendi.
'Merhaba ben Deren, Derin'in kız kardeşiyim.'
Vakit kaybetmeden cevap yazdım kız kardeşi bana mesaj atıyordu harika...
'Merhaba Deren memnun oldum. Bende Mira'
Telefonu çeneme vurup yazmasını beklerken mesaj geldi.
'Bende memnun oldum abimin kız arkadaşı mısın?'
Bu Derin neredeydi allah aşkına? Ne diyecektim ben anlamıştır herhalde ne diyebilirim ki , telefonum çalmaya başladığın da vakit kaybeden açtım tatlı küçük olduğu belli olan kız çocuğunun sesi gelince gülümsedim.
"Merhaba Mira abla abim mutfağa su içmeye gitti. Annem de abimi oyalıyor yalnızca sevgilisi olup olmadığını merak etmiştim. Bilirsin abim pek konuşmaz. Aslında bilir misin?"
Ard arda konuştuğunda sonunda sustuğu için göbek atabilirdim. Şaşkındım ne diyebilirdim ki?
"Merhaba Deren bence bu sorunun yanıtını abin verse daha doğru olur ne dersin?" Kahkaha attım. Bi mutluluk içimi sarmıştı küçük bi kız çocuğu resmen bizimle oynuyordu. Ya da Annesine olanları anlatabilmek için bunu soruyordu.
"Nolursun söyle eğer söylersen bi cevap almış olucam ve annem istediğim odaya taşınmama izin verecek. Abim şu aralar fazla neşeli okula mutlu gidip mutlu geliyor. Bizde birisiyle konuşup konusmadığını merak ediyoruz. Yani Annem ediyor. Heyy Mira?" Ahh susması için herşeyi yapabilirdim.
"Evet Deren'ciğim abinin kız arkadaşıyım."
Telefonun diğer ucundan bi çığlık kopunca dudaklarımı büküp telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.
"Teşekkürleeeer.... sonra görüşürüz." Dedi ve telefonu cevabımı beklemeden kapattı.
Ahh şükür namazı kılabilirdim.
Ne çok konuşuyordu öyle sırf istediği odaya taşınabilmek için abisinin arkasından iş çeviriyor. Kücük cadı.
Odanın kapısı açılınca yerimde hopladım.
"Haydi gidelim" çığlık atarak Dilara ile hoplamaya başladık.
Çok sık yapmazdık böyle şeyler yapınca da abartırdık işin aslı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana ihtiyacım var
Novela JuvenilHayatların değişebilir olduğuna inanıyorum artık. Bir kaç saniye, birkaç gün... Duymak, öğrenmek, terk edilmek Eğer tek başıma olsaydım bunları kaldıramazdım. Mira adında genç bir kız. Annesi ile arası bozuk babasını ise neredeyse hiç görmüyor. L...