Yasa Gereği

4.3K 224 5
                                    

"Benim olana, benim ve onun rızası olmadan, beslenme değil zarar verme amacıyla dokunduğu gerekçesiyle Eflâtun Sancak'ı yasaların bana verdiği hakka dayanarak infaz ediyorum. Savunma yapmak isteyen, itiraz etmek isteyen kimse var mı?"

Sorduğu soruyla herkes aynı anda bir adım geri gitti. Sanırım bu kabul etmediklerinin bariz beyanıydı. Ellerim daha çok titrerken kurtarıcım kadını havaya kaldırdı.

"Ben Aybars Kağan, kan hakkımın infazını yerine getiriyorum." Diyerek kadının boynunu ısırıp büktü, kafası tok bir sesle yere düşüp yavaşça toza dönüşürken bacaklarımdaki his kayboldu. Kendimi popomun üstüne düşmüş halde bedenden geriye kalan küllere bakarken buldum.

Kurtarıcım yanıma gelip beni tek hamlede kucakladı, kollarının arasında odamıza taşındım. Her zaman oturduğu koltuğa oturup sırtımı okşamaya başladı, yavaşça sakinleşirken gözlerimden akan yaşları farkettim.

Elleri yüzüme uzanıp şefkatle yüzümü kuruladı. Başını iz kalan boynuma gömüp usulca yaladı, vücuduma yayılan elektriklenme hissiyle gözlerimi kapattım. Keşke bunu sürekli yapsaydı, bu his harikaydı. Hafif bir yanma sonrası tekrar dilini boynumda hissettim, hafifçe inlerken elimi ağzıma kapattım.

Kızaran yanaklarımla kafamı omzuna gömünce hafifçe güldü, kısa ama insanı meraklandıran bir gülüştü. Kafamı kaldırıp yüzüne bakınca dudaklarını yalayıp yüzüme yaklaştı, bende ona yaklaşınca dudağıma hafif bir öpücük bıraktı.

İlk kez böyle öpülüyordum, daha önce deneyimlediğim öpüşler daha çok hırpalar gibiydi. Canım acısa bile kimsenin umurunda olmazdım, ilk başlarda direnirdim tabi ki. Ama savunacak kimseniz yoksa mecburen kabulleniyordunuz tacizi bile.

Bu sefer dudaklarına ben yaklaştım, adı Aybars olan kurtarıcımın. Beni büyük bir şefkatle usul usul öperken hayatımda ilk kez ereksiyon olan erkekliğime baktım şaşkınca.

Elimi uzatıp üstünü örtmeye çalıştım, elimi tutup boynuna götürdü. Boynuna sarılınca belimden kendine çekti beni, erkekliğim karnına sürtünce derin bir nefes aldım.

KURTAR BENİ!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin