Küvet dolunca mayışık bir şekilde oturan beni yavaşça soymaya başladı. Bebek gibi hissediyordum, ilgi gören ve sevilen bir bebek gibi.
Üstümden çıkan ıslak kıyafetleri kirliye atıp beni çıplak halde kucakladı, kendisi de baksır ile kalana kadar soyunmuştu. Kucağında ben varken dev gibi kocaman olan küvete girdi, benim sırtım göğsüne yaslanacak şekilde çevirdi ve bana sıcacık suyun içinde, sımsıkı sarıldı.
Kolları beni sarmalarken başımı geriye atıp omzuna yaslandım. Yıllarca baba dediğim adamın bana yaptığı şeyleri düşündüm, hiç böyle hissetmemiştim. Bir kez bile, en ufak tepki vermemiştim. Canımın acıdığını bile belli etmiyordum son zamanlarda, belli ettikçe daha çok acıtmaya çalışıyordu çünkü.
Aybars sadece benim zevk almamı istiyor gibi davranıyordu. Bende bu zevkin aynısını ona yaşatmak istiyordum, ondan daha fazla zevk almak istiyordum aynı zamanda. Sevilme hissine açtım, beni her saniye ve her anlamda sevsin istiyordum.
Saçıma koyduğu minik öpücükle gözlerimi kapattım, çok hoş kokan bir sabunla beni yıkarken tepki bile vermedim. Sadece o anın tadını çıkarttım, en son ilkokula giderken annem beni yıkamıştı. Sonra o adam kendi bıraktığı izleri görme ihtimali olduğu için, anneme izin vermeyip büyüdüğümü söylemişti.
Saç derime masaj yaparcasına dolaşan parmaklarla iyice mayıştım, kendimi uykuya bırakmam o kadar yakındı ki.
İkimiz birlikte sudan çıkıp bornozlara sarıldık, altındaki ıslak baksırı bornozu giydikten sonra çıkartıp attı. Beni tekrar kollarına alıp yatağa taşıdı, kaşık pozisyonuna geçip bana sarılınca kendimi uykuya bırakmam çokta zor olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTAR BENİ!!!
VampireAnnesi ölünce akrabası olmadığı için üvey babasıyla kalmak zorunda kalan Taner, kimsenin tahammül edemeyeceği şeyler yaşarken, yıllar sonra kurtarılacağını bilmeden normalde daha tehlikeli olan kollara kendini teslim eder.