İlk kez yanımda Aybars vardı uyandığımda, kollarının arasında çırılçıplak uyuyordum. Aramızda geçenler bir bir zihnimde canlanırken, elimi darmadağın olan saçlarına atıp parmak uçlarımla hafifçe okşadım.
Belimdeki kolları sıkılaşırken kendimi bir anda üstünde buldum. Beni sımsıkı sarmış boynumdan koklayarak öpmesi nefesimi hızlandırıyordu. Kokusu başımı döndürürken ellerimi omuzlarına koyup destek aldım, ondan biraz uzaklaşıp yorgunca gülümsedim.
"Günaydın, uyandırmak istememiştim. Acıktım biraz ve sen beni sımsıkı sarmıştın. Buna itirazım yok tabi ama midem birazdan guruldamaya başlar."
Tüm söylediklerimi sarhoş bir gülümsemeyle dinliyordu, elini kaldırıp iyice uzayan saçlarımı okşadı. Tamamen sevgi dolu, ilgili yaklaşımı ağlamak istememe sebep oluyordu.
"Ağrın var mı canım, duş almak ister misin öncesinde?" Kendimi yokladığımda ağrım olmadığını farkedip şaşırmıştım. Elim istemsizce kalçama gitti, Aybars elimi takip edip çapkınca gülünce hemen elimi çektim.
"İyiyim, şaşırtıcı derecede iyiyim hemde." Sözlerim yüzünde büyük bir gülümseme yaratmıştı.
"O zaman yemekten sonra devam ederiz, madem ağrın yok, geç gelen kavuşmamızı kutlayalım." Kulaklarıma kadar kızararak hızla ayağa kalktım. Çarşafı alıp üstüme tutarak banyoya kaçtım, arkamda gür kahkahası yankılanıyordu.
Aybars'ın yanında uyanmak, yeniden bir aileye sahipmişim gibi hissettirmişti. Göğsümün içinde yeşeren mutluluk tohumu filizlenmeye başlıyordu. Annemden sonra aile hissini unutmaya başlamıştım, ama bu adam tek başına ailem olmuştu bile.
Duşakabinin kapısı açılınca köpüklü yüzümü durulayıp o tarafa döndüm. Dişleri sivrileşmiş bir halde beni izliyordu ve gözleri istekle kararmıştı.
"Hızlı bir tur atmamız lazım sevgilim, yoksa sofrada pek yemek yiyemeyeceksin." Konuşurken boğuk çıkan sesiyle mest olmuştum.
Yanıma gelip çıplak vücudunu ıslak bedenime yasladı, acele öpüşleri dizlerimi titretirken bir bacağımı tutup beline sardı. Girişimi hazırlamasa da içten gelen bir sıvı olduğunu utançla fark ettim, tıpkı bir kadın dibi deliğim kendiliğinden ıslanmıştı.
Kendini içime iterken duşakabinin içinde inlememiz yankılandı, sertleşen aletim aramızda sıkışmış Aybars hareket ettikçe sürtünmeden dolayı sızdırıyordu. Başımı zevkle geriye attım, açılan boynumda dişlerini hissedince zevkten titredim.
Bu sefer hiç acı yoktu, bir anlık bile. Sadece ufak bir sıcaklık ve emme hissi vardı, sonrasında tüm vücuduma yayılan ani zevk dalgasıyla neredeyse çığlık atacaktım. Dizlerim titrerken içime vuruşları hızlandı ve üstümüzden çağlayan suyun altında kendimi bıraktım.
Aybars hırlayarak beni duvarla arasına alıp hızlandı, tüm vücudum zevkten mum gibi erimişti. Sonunda içime geldiğinde beni kollarına alıp bornozumu giydirdi. Bebek gibi yatağımıza taşıdığında midem guruldamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTAR BENİ!!!
VampirgeschichtenAnnesi ölünce akrabası olmadığı için üvey babasıyla kalmak zorunda kalan Taner, kimsenin tahammül edemeyeceği şeyler yaşarken, yıllar sonra kurtarılacağını bilmeden normalde daha tehlikeli olan kollara kendini teslim eder.