Mühürleme lafını ikinci duyuşumdu, ama hala nasıl olduğuyla ilgili pek bir şey bilmiyordum. Tek bildiğim şey bunun için acele etmesini söyleyen bir yönü olduğuydu. Mühürlenecek kişi ben olduğum için merak ediyordum başıma neyin geleceğini.
Öğlen yemeği saatime az kalmıştı, bunu bana yemeğimi getiren kişiye sorabilirdim. Bugün yemekte etli nohut istemiştim, başta şaşırsa da bir şey demeden onaylamıştı.
Kapım çalındığında girmeleri için seslendim, yemeğimi servis ettikten sonra yanıma oturan gence bakıp dudaklarımı ısırdım. Tek kaşını kaldırıp beni süzdü bir süre, sonunda dayanamayıp döküldüm aklımdakileri.
"Şu mühürleme meselesini merak ediyorum ve kimse bana bir şey anlatmıyor. Ne zaman ve nasıl olması gerektiği gibi belirli bir şey var mı mesela? Bu konuda nasıl bilgi edinebileceğimi bilmiyorum." Suratında fırlama bir gülüş belirdi ve kollarını dizlerine yaslayıp öne eğildi.
"Şimdi, ne zaman olması gerektiği efendinin karar vereceği bir şey. Nasıl olduğuna gelirsek, aslında çok zevkli olduğunu duydum." Dudaklarını yalayıp sırıttı.
"Seninle ilişki esnasında beslenmesi gerekiyor, iki ruhu birbirine bağlayan mühürlenme biraz korkutucu gibi görünse de bana göre oldukça erotik." Suratıma bakıp kaşlarını oynattı, hareketine gülüp kafamı iki yana salladım.
"Peki tüm imkanlar sağlansa da, mühürlenmenin başarısız olması gibi bir ihtimal olabilir mi? Aynı cinsiyetten iki kişi mühürlenirken mesela, bir sorun olma ihtimali var mı?"
"Neden olsun ki, zaten mühürlenen kişinin biyolojisi efendisine göre şekillenecek yeniden. Erkekse doğurgan olacak, dişiyse dölleyebilir olacak. Onun için ortada sorun falan kalmıyor." Omuz silkip söylediği şeyle şok olmuştum. Mühürlenince hamile kalabilecekmiydim yani, buna inanmak biraz zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTAR BENİ!!!
VampireAnnesi ölünce akrabası olmadığı için üvey babasıyla kalmak zorunda kalan Taner, kimsenin tahammül edemeyeceği şeyler yaşarken, yıllar sonra kurtarılacağını bilmeden normalde daha tehlikeli olan kollara kendini teslim eder.