Yakıcı Bağ

3K 174 2
                                    

Odamıza girip kapımızı kapatınca sanki bütün sesler dışarıda kalmıştı. Bu beni biraz daha rahatlatsa da heyecanımdan olduğum yerde duramıyordum. Önce tuvalete girdim, sonra aynadan takımlı halimi inceledim. Biraz daha sakinleşip odaya girdiğimde yine o koltuğa oturmuş eli iki yanındaydı.

Gözlerimiz kuvvetli mıknatıslar gibi birbirini buldu ve vücudumdan bir ürperti geçti. Elini uzatıp beni sözsüz bir şekilde çağırdığında, kuru boğazımla yutkundum. Elini tutup beni kucağına çekmesine izin verdim.

Nefesim şimdiden kesik kesikti, heyecan ve Aybars'ın artık ciğerlerime işleyen etkileyici kokusuyla kendimi kollarına bıraktım. Boynuma sokulup usulca öptü, etkisi kasıklarımı sızlattı.

Öpücükleri derinleşirken boynumdan ayrılıp dudaklarıma kapandı, dilini ağzıma itip derin derin öperken ağzına doğru inledim. Tek yaptığım hızına yetişmeye çalışmaktı, dizlerim aldığım zevkle titriyordu.

Takımımın ceketini üstümden yırtarcasına çıkarttı ve rastgele bir yere fırlattı. İçimdeki ince gömleğin üstünden vücudumu ezberlemek istercesine okşarken, elimi boynuna çıkartıp ensesine yerleştirdim.

Ne ara yatağa uzandım anlayamamıştım, bir saniye sürmemişti sanki. Tüm giysilerim üstümden tek tek çıkartıldı, bir adım geri çekilip beyaz vücudumu parlayan gözleriyle süzdü ve sivrileşen dişlerini göstererek alt dudağını ısırdı. Kendisi de soyunurken gözümü kırpmadan onu izliyordum.

Dizimin birisini yukarı çekince bakışları aşağılara kaydı, elleri bakışlarını takip ederken dokunulmanın verdiği hazla inledim. İçime giren parmaklar ıslak ve kaygandı, gözlerimde yıldızlar çıkarken parmaklar çıktı. Aybars dizleriyle bacaklarımı iyice açıp araya girdi.

"Canını acıtmak zorunda olduğum için özür dilerim Taner, sadece bir süre yakacak." Bunu söyledikten sonra kendini yavaşça içime itti. Nefesim kesilirken ağzım aralansa da sesim çıkmıyordu. Boynumda hissettiğim dil ve dudaklarla ona yer açtım. Kendini çekip tekrar içime girdi ve tam o anda boynumda dişlerini hissettim.

Boynum dağlanıyormuş gibi yanarken bu acı beni titretmişti, içimde hareketlerine devam ederken acı içinde inledim ve kasılarak orgazm oldum.

KURTAR BENİ!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin