Yeni Duygular

3.7K 212 5
                                    

Yeni odamızda ilk gece yalnız kalmıştım, ne yapacağımı bilemediğim ereksiyonumla öylece büyük kitaplığa bakıp duruyordum. Bir çok kitap vardı burada, acaba bunun hakkında yardımı olacak birşey olabilir miydi?

Sevdiğim tarzda olsa da, daha önce hiç okumadığım fantastik kitaplardan birini çekip aldım. Kitapta bir vampir onu öldürmek için gelen Valkyrie dişisine aşık oluyordu. Bir çok erotik sahne vardı ve adamın kelepçelendiği sahnede kendimi kurtarıcıma o sahneyi yaşatırken düşünüp durmuştum.

Kadının adama yaptıklarını elimle taklit ederek kendimi zorda olsa rahatlatabilmiştim. Odadaki banyoya girip temizlendim, yatağa girip elimde kitapla uyuya kaldım. Sırtıma yaslanan ılık bedenle uyandığımda, beni incelercesine izleyen Aybars eğilip önümdeki açık kitabı aldı.

Tekrar tekrar okuduğum bölümü okurken dilini dudaklarında gezdirişi nefesimi hızlandırmıştı. Dudakları yukarı kıvrılırken eğilip beni kokladı hafifçe.

"İlk seferinde yanında olmak istiyordum, yazık olmuş. Sana haksızlık ettiğimi anlayıp döndüğümde çok konsantre olmuştun, o haline bakıp kendimi tutamayacağımı bildiğim için tekrar gitmek zorunda kaldım." Beni utandırmak için konuştuğu belliydi ama sinirlenmiştim.

"O zaman ilk başta gitmemen lazımdı, beni o halde ne yapacağını bilmez şekilde bırakmamalıydın. Çok zordu, ne yapacağını bilmeden bir şeyi yapmaya çalışmak." Söylediklerimle kaşları havalandı.

"Özür dilerim tatlım, bir kez daha olmaz. Benim de kendimi tutmam çok zor oluyor tahmin ettiğin gibi. İçimde seni bir an önce mühürlememi söyleyen bir canavar var." Ben daha söylediklerine bir anlam veremeden dudaklarımı öpüp çekildi ve odadan çıktı.

KURTAR BENİ!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin