Bir Değil İki Dişi

2.5K 161 11
                                    

Benim için gelen yeminli donörler için saçma olsa da tadım yapmam gerekiyordu. Sanki şarap seçiyormuş gibi hissetmekten alıkoyamıyordum kendimi. Ama ilk denemeden sonra bunun neden gerekli olduğunu anlamak zorunda kalmıştım.

Kadının tadı toprak gibiydi, ağzımda resmen kum tadı kalmıştı. Neyse ki sadece bir yudum içmem gerekmişti. Aybars yüzümdeki ifadeyi anlayarak hemen kadını yoladı, bir sonraki, bir sonraki derken yirmiden fazla kan tatmıştım.

İçlerinden iki tanesi o kadar iyiydi ki dudaklarımı yalayıp öne doğru eğildiğimi çok sonra fark ettim. Bu hallerimi buruk bir gülümsemeyle izleyen sevgili kurtarıcım, hayat eşim, dişilerin ikisini birden tutmanın daha mantıklı bir fikir olduğunu düşünüp gerekli ayarlamaları yapmıştı.

Benim için değişik bir deneyimdi, insanların hepsinin kanının tadı aynıdır diye düşünmüştüm her zaman. Tuzlu ve bakırımsı, bu dönüşüm sonrasında ise ne kadar yanıldığımı fark etmiştim.

İlk beslenmem için, biraz toplu olan donörle anlaştık ve boş olan odalardan birisini kullanmak için üst kata çıktık. Aybars bana zarar vermeden beslenebilmem için yol gösterecekti. Beklediğimin aksine kadının boynundan emmeme izin vermemişti, sebebini sorduğumda koyulaşan gözleriyle bileğini göstermişti sadece.

Beni sürekli sesli olarak yönlendirmesi sayesinde bir sıkıntı olmadan ilk seferimi tamamlamıştım. Yüzünde oluşan gülümsemeyle beni kucaklayıp odamıza taşıdı. Sürekli farklı bir dilde mırıldanıp duruyordu, ne dediğini pek anlamasam bile o kadar yumuşak konuşuyordu ki, sevgi sözcükleri olduğunu tahmin edebiliyordum.

"Seni bir başkasının boynunda görmek, bu atmayan kalbimi paramparça eder. Bunun için bir çeşit sadakat diyebilirsin sadece eşi olmayanlar atıştırmalıkları boynundan ısırır. Bunu unutma."

Kafamı sallayarak kucağına iyice yerleşip dudaklarımızı birleştirdim. İyice ateşlenen öpüşmemizi durdurmak istese de ona izin vermeyerek, son aylarda hasretini çektiğim arzuya ulaşmak için kendimi onun kucağında hareketlendirdim.

Benim arzuma kendi arzusuyla karşılık verince bugünün en tatmin edici duygusunu bana yaşatarak bedenlerimizi birleştirdi. Yakıcı arzum ikimizi de hızlı ama doyurucu bir sona sürüklerken 'aşkım' diye inleyerek kendimi derin bir rahatlamayla bıraktım. Hemen ardımdan Aybars'ta içime boşaldı, gevşeyen ve rahatlayan bedenimle hemen uykuya daldığımda son hissettiğim boynumu narince delen dişlerdi.

KURTAR BENİ!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin