Ben Yiğit .Dışarda patron ,mafya babası,karanlık Dünya'nın lideri.Evinde Meleğinin babası, annesinin kara oğlu,Kemal'in dostu ,kardeşi ve arkadaşı.Nefesin ise herşeyi olmaya talip bir adam.....
Ben Nefes .........Hayata bir sıfır yenik başlamış .Annesiz büyümüş babasıyla sürdürdüğü hayatı onun evlenmesiyle hayatındaki tek varlığıda kaybetmiş kimsesiz bir kız.Onune ilk çıkan şansı Yiğit Yıkılmaz ve Kemal Çelik .Hayatındaki istediği tek şey avukat olmak iken karanlığın nefesi mi olacak yoksa o karanlığın kafesi mi?
Ben Devrim .Ben yenilmeyi bilmem kinim,nefretim gücüm ,hırslarım beni ayakta tutar.Yeraltı dünyasının tek hakimi olmak tek hedefim.Bu uğurda önüme kim çıkarsa çıksın tanımam ezerim.Tek ezeli rakibim Yiğit .Elbet onunda sonu gelecek tek hakim ben olacağım.
Ben Melis .Tek gayem hasta anneme bakmak kardeşimi okutmaktı.Daha çok para kazanma arzusu ile başladığım iş ailemi kaybetmeye doğru gidince ben başka bir ben oldum.Ya bu karanlıkta kaybolacaktım yada aydınlığa çıkacaktım.
Ben Sude .Ailesinin göz bebeği ,şen şakrak deli dolu bir genç kız.Nefesin tek desteği dostu arkadaşı hatta kardeşi gibiyim.Bu yaşa kadar ne kalbim çarptı ne hayatta bir şeyi taktım .Taki onu görene kadar.Ben ona tüm kapılarımı açtım onun kapılarının kitli olduğunu bilmeden.
Ben Kemal Çelik.Annem doğarken ölmüş babam kör kurşunla benden gitmiş.Bu hayatta neyin var derseniz sadece Yiğit var .O benim herseyim,kardeşim ,dostum,yolda
şım.Yollarımız babalar sayesinde kesişti ikiside kendi pisliklerinde boğuldular .Hayatımda artık Nefes başımın belası,olmayan kardeşim.Sude var kalbime girmek istiyo ama bilmiyor ki kalbimin kapakları kilitli.Bu güzel kartları ,kitabımın yeni kapağını yapan kuzum mahina67 ye çok tşk ederim seviliyosun güzellik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN NEFESİ
Narrativa generaleGenç kızın yalnızlığına umut olan ama kendi içinde hep umutsuzluğu yaşayan adamın hikayesi... Nefes 18 yaşında ve en büyük hayali Avukatlıkken üvey annesinin şiddetine, nefretine onun kardeşi tarafından tecavüz edilmeye çalışılan bir kız. Bu; hayal...