,,Tak já začnu a samozřejmě to bude mířené na Lilly" ujala se slova Liv a mrkla na mě
,,Nikdy jsem nezdrhala totálně na šrot před poldama a následně se před nima nevyflákala na rovný silnici" Dořekla a já se napila.
,,To je velmi konkrétní" zasmál se Jakub
,,Proč si před nima utíkala?" vykuckal ze sebe Tomáš se smíchem
,,Řvala jsem v noci na náměstí a nějaký lidi očividně chtěli spát" zasmála jsem se při vzpomínce.
Takhle jsme se ptali, smáli se a vysvětlovali spoustu podivných věcí, které jsme zažili asi dvě hodiny. Kluci jsou opravdu zlatí jak říkala Liv. Dokonce i Dominik je dost fajn, ale stále se na něj trochu zlobím kvůli té fotce. oba dva jsme celou dobu dělali, že se to v pokoji nestalo, což bylo jedině dobře. Na kluky jsem se dozvěděla spoustu věcí. Například, že dělají hudbu, jak se seznámili, co spolu už prožili a různé historky ze show. Oni se o mně na oplátku dozvěděli jak jsem v osmnácti, každý pátek vymetala bary, několik mích opilých zážitků a pak i jak jsem žila v Německu. Celou dobu mi bylo dobře cítila jsem se uvolněně a příjemně, až dokud jsem nenarazili na téma rodina. Už jsme nehráli nikdy jsem, jenom jsme si povídali a čekali než přijdou ostatní.
,,No a proč jsi začala bydlet ty hned v osmnácti sama, nebo ne sama s Liv, ale chápeš prostě ne s rodiči?" zeptal se Radek a já věděla, že stejně nemá cenu lhát, protože jsou to dobří kamarádi Liv a tak nějak je mi jasné, že se s nima ještě budu potkávat, takže by na to nakonec přišli. Lži nedokážu táhnou dlouho, aby dávali smysl. Navíc Liv o mně ví naprosto všechno, tak jako já o ní a proto kdybych teď řekla lež, pak bych od ní dostala vynadáno, že jejím kamarádům lžu.
,,To je fakt u Liv to byl čistě boj proti jejím perfektním rodičům, tak co to bylo u tebe?" zeptal se Kuba a u slova perfektním udělal uvozovky.
,,No moje máma umřela když mi bylo deset, měla autonehodu a táta to nezvládl. Začal chlastat a na mě sral, neštěstí s náma bydlela babička tak se o mě starala, ale když mi bylo šestnáct umřela na stáří, takže jsem se o sebe starala sama. Jenomže v mích sedmnácti se to s tátou už nedalo vydržet, neměl prachy, už ani na ten chlast, dokonce jsem ho načapala jak mi krade peníze z brigád, tak jsem si zabalila věci a šla na tajno bydlet k Liv. nějak jsem to do osmnácti přežila a konečně přišla svoboda" ani na chvilku jsem nezvedla pohled od mé skleničky, chtěla jsem se ušetřit lítostných pohledů. Až když jsem skončila zvedla jsem hlavu a koukla na kluky. Samozřejmě mě litovali, to bylo vidět až moc dobře. Tomáš se nadechl ke slovům, když jsem najednou uslyšela svou záchranu. Zvonek.
ČTEŠ
Objev života /Nik Tendo
Teen FictionFF- Nik Tendo Hlavní hrdinka- Lilly Doufám, že se bude líbit