20.

529 13 1
                                    

V pozdních večerních hodinách, kdy jsem dojela do Německa, se mi už nic nechtělo. Katrin mi připravila gauč, abych si mohla jít hned lehnout a já vyčerpáním usnula do pár minut. Probudila jsem se, až další den okolo osmé. Všimla jsem si, že Katrin seděla u jídelního stolu (kam jsem z gauče dohlédla) a dělala něco na mobilu. Vstala jsem a posadila se vedle ní.

,,Dobré ráno." spustila Katrin německy.

,,ehm dobré." chvíli mi trvalo uvědomit si jakým jazykem mám mluvit.

,,Víš myslela jsem si, že počkám než tě začnu vyslýchat, ale nedá mi to, takže..." věděla jsem, že chce, abych jí všechno popravdě řekla, ale doufala jsem, že to nebudu muset dělat rozespalá. Chápala jsem však, jak pro ní musí být situace zvláštní, navíc Katrin byla vždy velmi věcná a chápu její požadavek na vysvětlení, takto brzo. 

,,Hned druhý den po mém příjezdu do Pardubic mi Liv představila pár jejích kamarádů a mezi nima, byl i jeden kluk..."

,,Aha, už chápu vše." přerušila mě Katrin. Já jí začala vyprávět o všem, o tom jak mě poprvé oslovil, o tom jak našel fotografii mé rodiny, o tom jak jsem měla potřebu mu říct vše na co se zeptá i nezeptá, o tom jak jsem si přála ho hodiny poslouchat jak mluví, o tom, že se mi to splnilo a my si spolu pořád povídali, o tom jak moc mu věřím, o tom rande, o mém útěku, o tom jak se za sebe stydím. Vyprávěla jsem jí každý detail i to jak se s ním cítím dokonale.

,,Jsi do něj zamilovaná?" zeptala se Katrin po dokončení mého, až moc dlouhého a obsáhlého monologu.

,,Ne... Ano... Nevím..." Ale tuším a to tušení mi nedá spát.

,,Proč si od něj utekla? Povídáš mi, jak ho máš ráda, jak se s ním cítíš a podle toho co říkáš, to i on cítí k tobě a já se ptám proč si sakra zdrhla?!" Nevím, nevím, nevím, nebo se toho bojím?

,,Bojím se." zašeptala jsem.

,,Čeho?" také šeptla.

,,Že odejde." 

,,Tak raději odejdeš ty?" pouze jsem kývla hlavou, nechtěla jsem to nahlas potvrdit. Katrin si povzdechla.

,,Mám plán na dnešní odpoledne." asi by ještě pokračovala, ale byla přerušená cinknutím zprávy.



Objev života /Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat