Genel bakış açısı:
*Dabi ile konuşmamızın üstünden 1 ay geçti. Bazı şeyler değişti, Tomura beni neden birlikte istediğini açıkladı hatta hayatını anlatacak kadar ileri gitti. Birbirimize az da olsa benzediğimizi söyledi. Değişmeyen tek şey hala burada olmamdı. Kimse beni kurtarmak için gelmemişti. Arada şehre saldırıyorlardı bende yardım ediyordum. Kendimden utanıyorum, eğer buradan kurtulursam herkesin yüzüne nasıl bakarım düşünceside aklımdan çıkmıyordu.*
𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
Sofyanın bakış açısı:
Lanet olsun ben yokken nasıl hiçbirşey olmamış gibi spor festivaline katılırlar!?
"Sofya-chan dışarı çıkalımmı?"
"Üzgünüm Toga bu günkü günümü P.A.T düzenine uyarak geçiricem"
"P A- ne?"
"Pijama.Abur-cubur.Televizyon. Ve bu gün deprosyona girmemle sonlanacak... He başladı!"
*Toga televizyona baktığında olayı anlamıştı*
"Tamaam o zaman ben seni rahatsız etmeyeyim"
2 saat sonra:
"SHİNSO BİRİCİK ARKADAŞIM AĞĞAĞAAĞ SENDE BENİ KURTARMAYA GELMEDİN"
Televizyon karşısında zırlayak yayını izlemeye devam ettim-
yarım saat sonra:
"Hadi Uraraka o manyağa karşı kazanabilirsin HADİ BE KIZIM! SENİ DESTEKLİYORUM! URAA-RAKA! URAA-RAKA! ..... ağağğağa bu haksızlık bende orada olmalıydım"
Bakugou'nun birinciliği ile yayın biter.
"İt herif birinci oldu o sıra bana aitti. ONUN YERİNDE BEN OLMALIYDIM AĞĞAĞAĞĞAAĞA" Bir yandan cips paketindeki son kalan parçaları kemirirken diğer taraftan salya sümük ağlıyordum.
"Sofya-chan iyi misin?"
"DEFOL GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN"
"Hadi Twice biz gidelim"
"Noldu gene buna?" Tomura bıkkın ses tonuyla sordu.
"Spor fetivaline gidemediği için atarlanıyor işte"
"Hey Sofi!"
"BANA SOFİ DEMESENE LAN!"
"Hadi ama böyle daha iyi"
"Bırakın gevezeliği. Birazdan şehire saldırı yapıcaz. Fujiwara bu sefer uzaktan destek vermeyeceksin, doğrudan kahramanlarla savaşıcaksın... eğer kaçmaya çalışırsan-"
"Evet, evet anladım, kaçmayacağım"
Saldırı sırasında:
Şehrin merkezine 4 nomu gönderilmişti ekip savaşırken ben bunu yapamazdım. Birazdan All Might ve Endeavor geldi beni görünce oldukca şaşırdılar.
"GENÇ FUJİWARA!"
Sadece 1 Nomu kalmıştı onuda Endeavor alt etti. Ben ise hiç bir şey yapmadım.
All Might bana doğru gelince Dabi önüme geçti ve alevlerini etrafa saçtı All Might'da havayı mı büktü ne ettiyse ahh dövüştüler deyip geçiştirecem. All Might Dabiyi yaralayınca beni yanına aldı gidecekken arkadan gelen ses durmama sebep oldu.
"Gidiyorsun demek"
"Üzgünüm Dabi, ait olduğum yere geri dönüyorum"
"Shigaraki bunu iyi karşılamayacak"
"Tomuraya özürümü iletirsin" diyerek alevden kanatlarımı açtım ve havaya yükseldim All Might'da yükselince (ilk bölümde uçuyordu ya ona esaslanarak yazdım) şimdilik eve gidebileceğimi söyledi yarın ise kahramanların benimle konuşma yapacağını bildirdi. Ben kurtarıldığım sırada video ve görüntüler çekilmişti tabi ki bu haber televizyonlara çıktı.
EVDE:
Kapı zilini çalıp beklemeye başladım. Açıldı:
Annem beni görünce sevinçten göz yaşlarına boğuldu ve bana sıkıca sarıldı. Sesleri duyan abim salondan geldi Haru'da buradaydı. İkiside aynı anda bana sarıldı bende karşılık verdim.
"Ah çok özür dilerim, seni kurtaramadım... olabilecek en kötü abiyim"
"Ren böyle düşünme, kendini suçlu hissetmene gerek yok"
"Sana kötü birşey yaptılarmı? ve ya canını yaktılarmı?"
"Haru, endişelenme gerek yok, gayet iyiyim ve bana hiçbirşey yapmadılar"
İçeri geçip salonda koltuğa oturdum. Birazdan annem sofrayı hazırladı ve yemeklere gömüldüm.
"Vah, Vah zavallı yavrumu aç bırakmışlar"
"Ya ne demessin, anne en az 5 kilo daha almış ne aç kalması be!"
"Sen sussana sabah kahvaltı bile etmiyordum orada bir keresinde kahve içeyim dedim Dabi gelip ağzıma sıçtı"
"Yoksa sana birşeymi yaptı?!" Haru sinirden dişlerini sıkmıştı.
"Sende her defasında, sinirlenmesene. Birşey yapmadı sadece rahatsız etti o kadar" Tabiki olanları demeyecektim.
Yemeğimi bitirip odama çıktım. Duş alıp yatağıma girdim ve yorgunluktan uyuya kaldım.
SON:
Evvet bu bölümde böyle bitti.
Umarım beğenirsiniz 💞
Gelecek bölüm: Yangın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İkiz Alevler~
РазноеAnnesinin benliğini yani akıl okuma gücünü miras aldığı için arkadaşları tarafından dışlanan bir kız, 15 yaşına girdiği gün aniden ölen babasının benliğini kontrol dışı kullanır ve yanlışlıkla önce üvey kardeşini sonra ise üvey babasını öldürür. Kı...