^Her şeyi her zaman geç yapan biri olarak cadılar bayramı bölümünü bayramdan 5 gün sonra yazıyorum^
+ Gomennasai
İYİ OKUMALAR!
Sofya'nın bakış açısı:
Her zamanki gibi yine okuldaydık ama bu gün farklı olan bir şey var.
Cadılar Bayramı, küçüklüğümden beri hiç kutlamadım ama hep şaka mı şeker mi yapmak istemişimdir.
Akşam üstüydü ve okul bitmişti. Çıkışta Deku ve Uraraka herkese cadılar bayramı ile ilgili konuşuyorlar dı yanlarına gidip biraz dinledim.
"Hadi ama çocuklar çok eğlenceli olur" dedi Uraraka
"Bence bunun için yeterince büyüdük" diyerek Lida fikrini bildirdi
"Ne konusuyorsunuz?"
"Bu akşam şakamı şeker mi yapmak istiyoruz ama kimse katılmak istemiyor"
"Ben isterim" heyecanımı gizleyemeden hemen konuştum
"Cidden mi?"
"Evet hiç yapmadım ama hep yapmak istemişimdir"
"Çok güzel, ama hala diğerleri kabul etmedi"
Kirishima en baştan bizimle gelmek istediğini söyledi ama Bakugou onu gitmemeye zorladı
"Bakugou sen niye gelmiyorsun?" Dedim merakla
"Cadılar bayramından nefret ederim "
"Neden ki?"
"Sanane"
"Sofya-chan Kacchan çocukluğundan beri cadılar bayramını sevmez nedenini ise daha önce hiç söylemedi"
"Anladım"
Kimse gelmek istemeyince üzüldük tabi, çıkışta sohbet ederken eve birlikte yürüdük. Bu sırada karşımıza bir adam çıktı. Garip görünüyordu ve bize cadılar bayramında şaka mı şeker mi yapacağımızı sordu.
Bizde bunu istediğimizi ama arkadaşlarımız istemediği için az kişi ile eğlenceli olmadığını söyledik.
"O zaman şanslısınız ben size yardım edebilirim, benliğim bunun için çok uygun"
Açıkçası bu adama pek güvenmemiştim Deku da şüpheli görünüyordu ama Uraraka çok mutluydu. Şimdilik birşey demeyecektim eğer villain çıkarsa onun hakkından geleceğim"
"Peki bunu nasıl yapacağız?" Diye sordu Uraraka
"Sadece arkadaşlarınızı bir araya toplayın gerisini ben halledicem"
"Peki nerede toplanalım?" Diye sordum bir kaşımı kaldırıp, şüpheci gözlerle ona baktım
"Yakınlıkta ki ormanının girişinde beni bekleyin"
Neden ormanda diye sormak istedim ama sonra vazgeçtim.
Bu işten hiç hoşlanmadım yinede belli etmemeye çalıştım. Akşam saat 8 gibi orada olacağımızı söyledik ve adam gitti.
Çocukları arayıp toplanmamız gerektiğini söyledik herkes garipsemişti ama kabul ettiler.
Bakugou her ne kadar hayır desede bence gelicekti.
Uraraka ve Deku ile yollarımız ayrıldığı sırada Deku ile göz göze geldik ikimizde sıkıntı ile bir birimize baktık. O an anladım büyük bir hata yaptığımızı ama herşey için çok geçti. Oraya gitmeye bilirdik ama o adamın amacını merak ediyorum eğer düşündüğüm gibi bizi tuzağa düşürmek istiyorsa kime çalıştığını öğrenmeliyim.
Akşam:
Herkes buradaydı Bakugou'da gelmişti bize en yakın ormanın girişindeydik. Shinsou da beni yalnız bırakmayacağını söyleyerek geldi.
Etraf karanlıktı yalnızca doluydan gelen mavimsi ışık birbirimizi görmemiz için yeterliydi.
Çocukların yanına koştum
"Şimdi herkes beni dikkatlice dinlesin"
"Sofya-chan neler oluyor?" Dedi Kirishima
"Bekleyin anlatacağım"
Onlara olayı kısaca anlattım.
"Bu adam her kimse hedefi biziz"
"Ama kime çalışıyor olabilir?" Diye sordu bu sefer Mina
"Kötüler birliği" diye cevapladım
"Sizden isteğim burdan uzaklaşın ben kim olduğunu öğrenmeye çalışıcam"
"Gitmiyorum" dedi Shinsou
"Seni burada yalnız bırakamayız" Kirishima da konuşmaya katıldı
"Bende kalıyorum" bu sefer Lida konuştu
"Bu herif villainse onu geberticem"
"Bakın size bir şey olsun iste-"
"Demek geldiniz" sabah ki tanıdık sesi duyunca karşımda duran adama baktım.
"Dikkatli olun"
"Hey hey sakin olun"
"Kimsin sen?!" Dedim
"Yardımıma ihtiyacın olduğunu sanıyordum oysaki"
"Hayır yok"
"Aslında güçlü kıza benziyorsun... Tamam sana bir şans tanıyacağım eğer rüyamda beni yene bilirsen seni ve arkadaşlarını özgür bırakırım ama eğer yenemezsen gerçek bedenlerinizi parçalar ve sonsuza kadar rüya aleminde sıkışıp kalmanızı sağlarım.
Bakalım tamamen hafızasını kaybetmiş arkadaşların ile beni nasıl yeneceksin. Ve sana bir ipucu tüm sır büyük kiraz ağacında saklı"*Villain etrafa bir duman yayar ve herkes uykuya dalar.*
DEVAM EDECEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İkiz Alevler~
DiversosAnnesinin benliğini yani akıl okuma gücünü miras aldığı için arkadaşları tarafından dışlanan bir kız, 15 yaşına girdiği gün aniden ölen babasının benliğini kontrol dışı kullanır ve yanlışlıkla önce üvey kardeşini sonra ise üvey babasını öldürür. Kı...