I sezon
Ben daha neler olduğunu anlayamazken erkek kardeşimin küçük benedi ellerimin arasında yanmaya başladı. Sesi duyan annem telaşla odaya girdi. Gördüğü manzara karşısında şok oldu.
Bağırarak su getirmemi söyledi koşarak banyodan bir kova dolusu su getirdim ve kardeşimin alevler içinde olan bedenine doğru döktüm ama işe yaramadı.
Odaya doğru gelen hızlı aldım seslerini duyabiliyordum. Üvey babam odaya girdiğinde bağıra-bağıra neler olduğunu soruyordu.
En sonunda kardeşimden geriye kalan tek şey külleri olunca ikiside dehşet içinde baktı. Annemin acı çığlıkları kulağımı doldururken üvey babamın vurduğu sert tokat yüzünden yere düştüm.
"Çocuğuma ne yaptın?!"
"Cevap ver!""b-ben bir şey yapmadım sa-sadece ona susması için bağırdım ve s-sonra ya-yanmaya başladı"
Aldığım ikinci tokat darbesi ile elimi yüzüme götürdüm.
"Sen yaptın!"
"Oğlumu sen yaktın""Hayır..ben sadece susmasını istedim"
Yerden kalkarken perdeden destek aldım... O an perde yanmaya başladı
"Biliyordum"
Üvey babam bileğimden sıkıca yapışarak beni sürüklemeye başladı. Annem arkamızdan ağlayarak geliyordu, bir ara onun kolundan tuttu ve beni bırakmasını söyledi çünkü bana neler yapabileceğini iyi biliyordu. Annemin saçlarından tutarak kafasını duvara vurdu ve karışmamasını söyledi.
Arka bahçeye geldiğimizde beni sertçe yere attı ardından dövmeye ve tekmelemeye başladı. Zerre kadar bile acımıyordu, kendisi benliksiz bir insandı ama ne benim nede annemin benliği kendimizi korumak için yetmiyordu.
Benden on yaş büyük olan abim profesyonel kahraman görevi görüyordu, o babamın benliğini aldığı için benden daha güçlüydü.
Eğer bende güçlü olsaydım şu an acı içinde yerde kıvranmazdım.
Karnıma attığı çok sayıda tekme yüzünden kollarımı kendime sardım. Çektiğim acı ve içimde bastırdığım öfkem git-gide artıyordu.Bir süreliğine durdu, yorulmuştu nefesini düzenlerken yüzüne baktım, gözlerinde en ufak merhamet göremedim. Son olarak saçlarımdan tutarak beni yukarı çekti ayaklarım yerden kalktığında gerçekten çok canım yanıyordu.
Bir şeyler zırvalamaya başladı onu dinlemiyorum neredeyse gücümün farkına varmıştım. Bu benlik 9 yıl önce ölen babamın benliğiydi.
Elimde kıvılcımlar oluşmaya başladı
Vücut sıcaklığımın arttığını hissediyordum.
Bir anda etrafımı alevler sardı. Korku içinde beni yere fırlattı. Ayağa kalktım artık acılarımı hissetmiyordum.Sırıtarak üzerine doğru yürümeye başladım.
Çaresizce tehdit etmeye başladı."Gelme!
Yaklaşma bana!
Öldürürüm seni!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İkiz Alevler~
DiversosAnnesinin benliğini yani akıl okuma gücünü miras aldığı için arkadaşları tarafından dışlanan bir kız, 15 yaşına girdiği gün aniden ölen babasının benliğini kontrol dışı kullanır ve yanlışlıkla önce üvey kardeşini sonra ise üvey babasını öldürür. Kı...