KARAKTER

1.9K 92 126
                                    

Başlangıç: 10.07.2022

İsim: Fujiwara Sofya

Doğum günü: 20 Mart

Yükseklik: 1.74

Kişilik: etraftaki insanlara karşı soğuk kanlı ve sinirli bir tavır sergiler ama özünde nazik birisidir. Ailesine ve arkadaşlarına değer verir, güvendiği kişilere sadıktır, sinirlendiğinde duygularını kontrol edemez ve öfke nöbeti geçirir.

Tuhaflık: Basit duyguların tetiklediği ateş enerjisi. Yani sevinç, heyecan, açlık, stres, öfke herhangi bir duygu, içinde ateş enerjisi yaratıyor. Bu enerjiyi ateşe dönüştüre bilir istediği gibi şekillendire bilir ve kontrol edebilir.

Mesela: Ateşe zincir şeklini vererek yönlendire bilir yada ateşi vücudunun istediği bir yerine yoğunlaştırarak kullana bilir.

Not: Eğer tuhaflığını kullandığı sırada duyguları kontrolden çıkarsa,
göz bebekleri kaybolur ve gri rengini alır. Duyguları ne kadar yoğun olursa ateş'te bir o kadar güçlü olur.
Onunla konuşmak neredeyse imkansız hale gelir.

Aile bireyleri:
Anne (hayatta)
Baba (ölü)
Abi (hayatta)
2 Abi (hayatta)
Üvey baba (hayatta)
I kısım
Üvey kardeş (ölü)

Sevdikleri:
müzik dinlemek, spor yapmak.

Sevmedikleri:
başına buyruk ve kendini beğenmiş insanlar, sapıklar.

Hobileri:
Tatlı yapmak, romaktik kitaplar okumak.

FOBİLERİ:
AKLUOFOBİ- karanlık korkusu. (Üvey babası onu her cezalandırdığında arka bahçedeki qaraja kilitlerdi)

KLOSTROFOBİ:
Dar alan korkusu. (Hafif düzeyde, dar bir alanda 20 dakika'dan fazla kalınca panik atak geçirir)

ASTRAFOBİ:
gök gürültüsü ve şimşeklere karşı duyulan anormal korku.
(Qaraja kilitlendiğinde daha 7 yaşindaydı, bu yüzden gök gürültüsü ve şimşek onda ayrıca bir korku yaratmaktadır)

FİLEMAFOBİ:

Öpmekten veya öpüşmekten korkma
(Üvey babasının taciz eğiliminden kaynaklanmaktadır)

Dış görünüş:
Beyaz tenli ince bir yüze sahip. Boyalı gibi görünen doğal kırmızı dudakları, iri yeşil gözleri, uzun kiprikleri var. Kahverengi kaşları ince ve güzel biçimli. Beline kadar uzanan kırmızı parlak saçları önden dağınık kahküllü.

~İkiz Alevler~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin