Seni...Gebertirim

835 78 125
                                    

Medya: Kahraman kostümü.
Medya: (ʳᵉˢⁱᵐ ᵇᵃⁿᵃ ᵃⁱᵗ ᵈᵉᵍⁱˡᵈⁱʳ)

İYİ OKUMALAR!


Sofya'nın bakış açısı:
İlk defa alarm'dan önce uyanmanın zevki ile yataktan kalktım her zamanki rutinimi uygulayarak banyoya gittim

Ilık bir duş alıp odaya geri döndüm. Okul formamı giyindim eteğin fazla kısa olması dışında bir sorunum yoktu ve gömlek dar geldiği için göğüslerimi belli ediyordu.

Okul çıkışı yapacağım ilk iş yeni forma almak olucaktı son olarak uzun gri çoraplarımı giyinip aynanın karşısına geçtim çekmeceden makyaj çantasını çıkarıp içinden ten rengime uygun kapatıcı alıdım ve kolumun bazı yerlerine sürdüm çorap yindiğim için bacağıma sürme gereği duymadım herneyse ceketi de üstüme geçirdim ve son.

Tam bu sırada alarm çaldı kapatarak aşağı indim kahvaltı yapıp evden ayrıldım. Okul biraz uzaktı 30-35 dakika sonra anca vardım ardından sınıfa girdim.

Herkes tanışmış, sohbet ediyordu kolumdaki elektron saate baktım dersin başlamasına yarım saat vardı. İkinci sıraya oturarak yeni aldığım manga'yı okumaya başladım.

"Çok sessiz duruyorsun utangaç birimisin?"

Pembe tenli sarı ziqzak buynuzu olan kız neşeli sesiyle bana yaklaştı ardından diğer herkes etrafıma toplandı.

Bu tam olarak isteyeceğim birşey değildi. İlgilerin üzerimde olmasını severim ama bu utanç verici bir durumda veya aşırıya kaçtığında gerçekten sinir bozucu oluyor.

"Adın ne?" Bu sefer kahve rengi kısa saçlı kız sordu.

"Fujiwara Sofya..ve hayır utangaç değilim"

Bu kızlara nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum yani ortaokulda kızların benimle kurduğu diyaloglar sadece hakaret ve aşağılama'dan oluşuyordu.

Ama bu kızlarda... Diğerlerinde olmayan bir enerji hissediyordum. Çok pozitif'lerdi.

"Hey söylesene benliğin nedir?"

"Duygulardan kaynaklanan ateş enerjisi"

"Vayy çok havalı"

"Yalnış kullanılırsa pekte havalı şeyler olmaz" dedim ve kaşlarımı çattım.

"Biraz soğuk davranıyorsun sanki yada mesafeli, merak etme bizim yanımızda rahat olabilirsin"

"Tamam" bunu üzerine herkes kendini tanıttı. Aslında iyi insanlardı bazıları sinirimi bozsada.

Kızlar benliğimle birşeyler yapmamı isteyince kıramadım. Ayağa kalkarak avucunu açtım ve ateşten bir kızılgül yaptım. Gül'ün yaprakları yanarken hepsi hayranlıkla baktı.

Birden eteğimin uçları kıvrılınca öfkeyle arkamı döndüm meğerse Mineta eteğimin altını gözetliyormuş.

Hızla arkasına geçip diz eklemlerine vurdum yere düşünce ayağımı boynuna dayadım.

Benden önce birçok kere kızları rahatsız ettiğini görmüştüm.

"Bana bak velet bu sana ilk ve son uyarım bir daha bana veya bu sınıftaki herhangi bir kıza böyle rahatsız edici birşey yaparsan seni...Gebertirim."

"T-tamam birdaha yapmayacam söz veriyorum" ayağımı çektim yerden kalkarak yanımdan uzaklaştı.

"Bizi koruduğun için teşekkürler" dedi Jirou.

"Mineta gibi insanlardan hep nefret etmişimdir bu yüzden sorun değil"

Biraz sonra zil çaldı All Might bağırarak içeri girdi:

"BEN...NORMAL İNSANLAR GİBİ KAPIDAN GİRİYORUM"

"Bu All Might"

"Vayy gerçektende öğretmenmiş!"

"O kostüm Silver Age'den kalma değilmi? kero"

Ve bunun gibi daha birçok yorum yaptılar. Benim için ise pek şaşırtıcı birşey değildi.

" Temel kahramanlık Eğitimi dersini ben veriyorum" dedi All might ve ders hakkında açıklama yaptı. Kısaca Dövüş Eğitimi olacaktı.

Hah! o sinir hastası çocuktan uzak durduğum sürece bunu yapabilirdim. Okul başlamadan önce gönderdiğimiz özgünlük kayıtlarına ve isteklerimiz doğrultusunda kostümler hazırlanmıştı. All Might Beta sahasında toplanmamızı söylediğinde herkes soyunma odasına gitti.

Sahada:

Bazılarının kostümleri gerçekten ilgi çekiyordu ve bunlardan en çok gözüme batan Bakugou'nun ki olmuştu gerçekten korkutucu bir görünümü vardı.

"Şimdi Başlayalım, Sizi Zigotlar"

Evet bölümü burada bitiriyorum yoksa çok uzayacaktı devamı gelicek bölümde yazıcam.

Okuyan Herkese teşekkür ederim.
Şimdilik Miyawella ve bayansasuke dışında oy verip yorum yapan yok. Onlarada buradan teşekkür ediyorum <33

~İkiz Alevler~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin