Hakim bir süre kahramanlar ve yanındakilerle konuştu biraz sonra tekrar bana döndü.
"Sanığın olay anında benliğini kontrol edememesi göz önünde bulundurularak tutuksuz yargılanmasına ve kahramanlar tarafından göz altında bulundurulmasına karar verilmiştir!"
Gözümü yere dikmiş bir noktayı izliyordum. Kararı duyunca bakışlarımı hakime çevirdim. Omuzlarımı dikleştirip derin bir nefes aldım hakim ayağa kalkıp salonu terkettiğinde duruşma bitmişti.
Kürsüden indim ellerimi ve ayaklarımı çözdüler ardından önce ailem hızla yanıma gelip sarıldı annem ağlayarak saçlarımı okşuyor ve öpüyordu. Ren ve Haru'da onunla beraber sarılmıştı. Babamın intikamını aldığım için çok gururlu hissediyordum. Sonrasında sırayla 1-A sınıfı geldi ve teker teker sarıldılar hepsi geçmiş olsun diledi büyük bir olay atlatmıştım nede olsa.
Shinso birşey yapmamıştı sadece yüzüme bakıyordu onu birazcık tanıyorsam ilk adımı atmaya korkuyordur bunun için onu suçlamıyorum o benim için çok değerli her haliyle beni anlayan tek insan.
Ona doğru bir adım attım var ya sarılsam anında ağlıycaktım ama burda olmasını istemiyordum. Çok stresliydim ve çok şey yaşadım herşey üst üste gelince herkesin gözünde güçlü imajı vermeye çalıştım ne kadar başarılı oldum bilemem ama şimdi içimde birikenlerden kurtulmam lazım. Yanına iyice yaklaşıp elimi omzuna koydum ve kulağına eğildim.
"Akşam konuşuruz" diye fısıldadım. Üvey babam iş gezisindeyken hep Shinsoyu yatıya davet ederdim. O bir gece bir haftalık mutluluğuma eşitti. Hiç kız arkadaşım olmadığı için "kızlar gecesi" denilen şeyi Shinso ile yapardım. Aynı anda hem depresyona girip hemde şarkı söyleyip dans ederdik.
Shinso yavaşça başını sallamıştı neler hissettiğimi benden daha iyi biliyordu.
Bakugou dışında herkesle konuştum. Garip hissettiriyordu neden hiçbirsey söylemedi ki?
Birazdan arka kapıdan çıktık ve herkes yoluna gitti.
•••
Eve geldiğimizde kapıyı açıp içeri girdik derin bir nefes alıp evin kokusunu içime çektim bunu gerçekten özlemiştim.
"Anne yemek var mı çok açım" dedim anneme bakarak
"Tabi ki evden çıkmadan önce 4 çeşit yemek yaptım üstelik en sevdiklerin" dedi o da mutlu bir şekilde
Yüzümde ki gülümseme büyürken bir kez daha sarıldım ardından hızla mutfağa gidip annemi beklemeden yemeklere gömüldüm. İki gündür doğru düzgün yemek yemedim ayrıca hiçbirsey annemin yemeklerinin yerini tutamaz.
•••
Saat: 20:45
Hepimiz salonda oturmuş sohbet ediyorduk kapının çalması ile herkes birbirine baktı. Ayağa kalkarak kapıya doğru ilerlerken konuştum.
"Shinso bu gece bizde kalıcak" dedim ve kapıyı açtım. Hayır henüz zamanı değildi yani sarılmadım onun yerine hoş bir gülümsemeyle "Hoşgeldin" dedim. Aynı şekilde"Hoşbuldum" diyerek içeri geçti ve kapıyı kapatıp beraber salona geçtik.
Herkes hoşgeldin dedikten sonra annem Shinso'ya zorla tatlılarından yedirmeye çalıştı kolundan tutup merdivenlere doğru sürüklerken salona doğru seslendim.
"Biz odamda olucaz rahatsız etmeyin özellikle Ren"
"Aşk olsun ne zaman rahatsız ettim ki ben" dedi Ren sahte bir sesle
"Herzaman" dedim ve merdivenlerden çıkarken annemin sesini duydum.
"Kızım sen yokken odanı Ren'e verdik sende karşı odada kalıcaksın artık hem orası daha büyük eşyalarını da yerleştirdim. İyi eğlenceler"
"Sadece iki günlük yoktum ve odamı Ren'e mi verdiniz?! Buna inanamıyorum" dedim sinirle
"Sofya sakin ol zaten orası daha güzeldi bence iyi bile oldu" dedi Shinso yavaş sesle
"Öyle mi dersin?" Kafasını evet anlamında salladı. Sesli bir nefes verip yukarı yeni odama çıktım. Işığı açıp içeri girdim herşey aynı gibiydi ama oda daha büyüktü aslında evet böyle güzeldi. Yerde ki pufa oturup bir kaç dakika etrafıma bakındım perdelerin kapalı olduğunu fark ettiğimde Shinsoya döndüm.
"Oda çok havasız camları açsana"
Başıyla onaylayarak pencereye doğru yürüdü ve perdeyi çekerek camı sonuna kadar açtı ardından o da yanıma oturdu.
"Ee şimdi napıcaz?" Diye sordu
"Eski günlerde ki gibi.. yapsak?" Dedim hahif bir tebessümle
Gözlerini irice açtı sonradan gülümseyerek "Çok iyi olur" dedi mutlu olduğu belli oluyordu.
Ayağa kalkıp dolaba doğru ilerledim ve pijamalarımı aldım ardından perdeyi kapattım.
"Shinso.. gözünü kapatsana üstümü değiştiricem" dediğimi yapıp gözlerini kapatmıştı üstümü tamamen çıkarıp dolaptan aldıklarımı giydim. Saçlarımı toplarken "Bitti" dedim ve perdeyi gerip açıp başımı camdan çıkardım ve garip birazda şaşkın bir ifadeyle bana bakan Bakugou'yu gördüm...
Yaklaşık 2-3 dakika sadece bakıştık. Shinso da yanıma gelip onu gördü. Bakugounun bakışları değişmişti öfkeli gibi görünüyordu.
"Onu etkin altına mı aldın?" Diye Shinso'ya bakarak hiddetle sordu.
Amk bu çok yanlış anlamış.
"Ne saçmalıyorsun sen?! Ben öyle birşey yapmam!" Shinso da sesini yükselttiğinde kavga etmelerini önlemek istedim
"Hey hey durun!" Dedim ve Bakugou'ya baktım sonra gözlerimi kaçırarak "Etkisi altında değildim.. ayrıca gözleri kapalıydı." Dedim kafası karışmış gibiydi içeri girmeden önce tekrar konuştum.
"Ve odamı gözetlemezsen iyi edersin!" Dedim ve pencereyi kapattım.
"Ben asla öyle biri olmadım.." dedi bir yumruğunu sıkıyordu hem öfkeli hemde üzgün görünüyordu.
Ona sıkıca sarıldım.
"Biliyorum ve şimdiye kadar bir an bile şüphe duymadım bundan emin olabilirsin" dedim ve ayrıldım iki elimi omzuna koyup güvendiğimi belli edecek şekilde baktım. Yumruğunu açmış ve bakışları daha sakin duruyordu.
"Film izleyelim mi?" Diye sordum kapıya doğru yürürken
"Olur" onayladıktan sonra kapıyı açtım ve devam ettim. "O zaman sen filmi aç bende mısır patlatıcam" hemen sonra odadan çıktım ve aşağı inip mutfağa girdim. Malzemeleri aldım hemen ardından hızlıca işimi bitirip mısırı tabaklara koydum ve buzdolabından içecek alıp yukarı çıktım.
Odaya girip elimdekileri yere bıraktım ve Shinsonun hemen yanında yerimi aldım. Ona yaslanarak bilgisayarda açtığı filmi izlemeye başladım bir yandan da mısırdan alıp ağızıma atıyordum.
Yavaştan uykum geldiğini farkettim başımı kaldırıp Shinsoya bakıcakken onun çoktan uyuduğunu gördüm kenarda duran büyük yumuşak pufu yanımıza çektim ve Shinsoyu ona yaslayıp kendimde onun göğüsüne yaslandım bilgisayarı kapatıp pikeyi üstümüze örttüm ve kollarımı açarak genişçe sarıldım böylece uykuya dalmam dakikalarımı almıştı.
Merhabalar herkese. Umarım iyisinizdir ve tatiliniz benimkinin askine daha iyi geçiyordur.
Bölümün geciktiğini biliyorum ve bunun için pekte geçerli bir mazeretim yok. Hava çok sıcak ve moralim bozuk tek diyebildiğim bu. Ayrıca okullar açılmadan iki hikayemi de final yaptırmak zorundayım. Sadece haberiniz olsun istedim.
Eğer bölümü beğenirseniz oy vermeyi unutmayın lütfen ve ilgili sahnelere yorum yaparsanız sevinirim. Her birinizin yorumunu okumak benim için bir zevk. Şimdiden herkese teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İkiz Alevler~
DiversosAnnesinin benliğini yani akıl okuma gücünü miras aldığı için arkadaşları tarafından dışlanan bir kız, 15 yaşına girdiği gün aniden ölen babasının benliğini kontrol dışı kullanır ve yanlışlıkla önce üvey kardeşini sonra ise üvey babasını öldürür. Kı...