RUH HAYVANLARI

19 8 14
                                    

"Kresentio aperium"
Lanetler havada uçuşuyor ve kalkanlara çarpıyordu.
Felix'in yaptığı lanet Lucas'nın kalkanını kırdı ve Lucas'ya isabet etti.

"Aahh"

Lucas acı içinde kıvranmaya,yerleri dövmeye başladı. Felix koşarak Lucas'nın yanına geldi ve diz çöktü, Lucas'yı kucağına aldı..

"Özür dilerim, özür dilerim.."

"Önem yok Felix. Bazen öğrenmek için acıya katlanmak gerekir. Alışığım bu lanetlere. Sadece senin gücün fazla ve bu acıttı."

Lucas yavaşça toparlandı ve ayağa kalktı.

"Kalkanını hazırla Felix Glory"

"Angerio Loranto"

Ateşten bir Çita ağzını açarak Felix'e doğru uçtu, Felix asasını kaldırdı ve bağırdı.

"integumentum"

Çita kalkana çarptı ve büyük bir parlama ile yok olmaya başladı. Sınıfın içi büyük bir ışık ile doldu.

Alessa:
"Miyav! Sadece Çita mı yoksa istediğimiz hayvanı yaratabiliyor muyuz Lucas." Diye sordu heyacanlı bir şekilde.

"Sonsuz alev ruh hayvanın neyse ona bürünür Alessa"

"Efendi Aurora bu büyüyü öğrenebilir miyiz ?" Diye sordu Nixie..

Efendi Aurora asasını yere vurdu ve sınıf sonsuz alevle aydınlandı..
"Ders senindir Lucas."

Efendi Aurora Lucas'nın yanından geçerken durdu ve Lucas'nın kulağına fısıldadı.

"Ruh hayvanlarının gücünü biliyorsun dikkatli öğret!"

"Biliyorum Efendim, ama emin misiniz öğrenmeleri gerektiğine? Bu çok erken olmaz mı? Sonuçta ruh hayvanları kendi başlarına hareket ederler. Onları bir anda başka yerlere bile götürmeye kalkabilirler."

"Zamanı geldi Lucas. Baksana onlara çok güçlüler. Bunu da kontrol edebileceklerine eminim. Onlar bunun için eğitiliyorlar ayrıca. Öğret onlara!"

"Elbette efendim."

Efendi Aurora çıktı. Lucas ortaya, kendini herkesin görebileceği bir yere geçti.
" Ruh hayvanları kendinize en yakın hissettiğiniz hayvana dönüşür.  Duygularınızı benzettiğiniz hayvanlara! Kontrol etmesi zor bir büyüdür. Bir defa yapıldıktan sonra, kendi başlarına ortaya çıkıp sizi dünyada zihninizin derinliklerindeki endişe ettiğiniz yerlere götürebilirler. Bunu zamanla kontrol edebilirsiniz.."

Evan Elina'ya yaklaşıp fısıldadı:

"Bir anda ortadan yok olsam ne yapardın Elina?"

"Merak etme Evan ruh hayvanın da en az senin kadar kibirli ve tembeldir. Bir yere götürmez seni."

"Kalbimi kırdın Elina."

"Evet; Nixie, Tilki , Alessa, Evan, Harvey, Elina,Felix sıraya geçin.."

Herkes isminin söyleniş sırasına göre tek sıra haline geçti.

"Evet Nixie seninle başlıyoruz Ruh hayvanın ne ?"

" Ben, bilmiyorum Lucas"

"Nixie'nin bilmediği bir şey varmış! "diye kıkırdadı Evan..

Nixie Evan'a sert bir bakış attı ve sakince Lucas'ya döndü.

Lucas:
" Hadi öğrenelim o zaman.."diye destek verdi Nixie'ye.

Nixie asasını yanına koydu ve asa dimdik durdu. Kollarını çemredi ve saçlarını topladı.

Evan Elina'ya:
"Asasını nasıl öyle yaptı"diye fısıldadı.
Bilmiyorum asası onunla bağlantı kurmuş olmalı sanki onu dinliyor.

Felix ve Büyücüler KonseyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin