Felix Lucas'a kavuşmuş ve Torond'a dönmüşlerdi. Herkes mutlulukla karşılamış, bu yeni ekibin başarısını kutluyordu. Ekip tebriklerden kurtulmuş ve biraz zaman geçirebilmek için ortak odaya geçebilmişti."Gördünüz mü onları nasıl da geri püskürttük" diye sevinç ve bir zafer kazanmanın verdiği gururla konuşuyordu Alessa.
"Evet onları çok iyi püskürttük ama ne kadar güçlü olduğumuzu da gördüler şimdi daha farklı karanlık sihirlerle saldıracaktır." Dedi Lucas.
"Çok haklısın Lucas" diyerek onu onayladı Nixie.
"Peki şimdi ne yapacağız?" diye sordu Elina sakin ve düşünceli bir şekilde.
"Sahra Çölüne gideceğiz karanlık sihri ruh hayvanlarımız hissedebiliyor kitabı bulmalı ve almalıyız!"dedi Felix.
"Ama karanlık kitapları sadece varisler alabiliyor aynı tuzağa tekrar düşmeyeceklerdir nasıl yapacağız?" diye sordu Evan.
"Bunu henüz ben de bilmiyorum ama bir şekilde almalıyız."dedi Felix.
"Şimdi izninizle biz gidiyoruz değil mi Felix"dedi Lucas gülümseyerek.
"Nereye gidecektik bahsetmedin hiç bana" dedi Felix şaşkınlıkla.
Herkes kıkırdıyordu ama Felix hiçbir şey anlamamıştı. Lucas yanıtladı:
"Küçük bir randevu yapacaktık ya"dedi Lucas.Felix olayı yeni çakmış ve utançtan yüzü kızarmıştı. Nixie bunu fark etti ve söze girdi.
"Hadi siz gidin biz de Austin ile karanlık kitap üzerinde çalışacaktık. Evan, Elina ve Alessa da son kitabı nasıl alacağımız üzerine plan yapacaklar."
Felix ve Lucas el ele tutuştular ve odadan çıkmak için kapıya yöneldiler.
"Randevumuz olduğunu bana söylememiştin Lucas"
"Bunu sana söylememe gerek var mı? Zaten sensiz uzun bir süre kaldım tekrar buna dayanamam Felix."
Sonunda Lucas'nın odasının önüne geldiler. Lucas Felix'e döndü ve dudaklarına bir öpücük kondurdu. Felix ise karşılık verdi. Öpüşerek içeri girdiler.
***
Felix ve Lucas birlikte yatağa uzanmış birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı."Ya hiç kurtaramasaydık seni, ya ele geçirdikleri anda seni öldürselerdi?"dedi Felix sessizliği bozarak.
"Böyle bir şey olmadı Felix ve bunu düşünmeye gerek yok artık. Beni kurtardın ve artık sorun yok."
"Seni çok seviyorum Lucas ve bir daha asla kaybetmek istemiyorum."
"Ben de seni çok seviyorum sevgilim inan bana bir daha asla ayrılık olmayacak. Ömrümün sonuna kadar seni asla bırakmayacağım."dedi Lucas ve Felix'in dudaklarına bir öpücük kondurdu.
"Hadi giyinelim, Efendi Aaron bizi bekliyor. Yeni görevin detaylarını bize anlatacak."dedi Felix ve yataktan doğruldu.
Birlikte odanın kapısından çıktılar ama o anda Lucas Felix'in dudaklarına tekrar yapıştı.
"Seni çok seviyorum unutma bunu tamam mı?!"
"Neden böyle söyledin şimdi?"
"Sadece bunun aklından çıkmasını istemiyorum."dedi Lucas gülümseyerek.
"Bunu asla unutmaycağım sevgilim."
"Merhaba, bölüyoruz ama Efendi Aaron bizi bekliyor"dedi Nixie gülümseyerek.
**
Efendi Aaron'un odasına geldiklerinde yine kapı kendiliğinden açıldı.
Evan Alessa'ya fısıldayarak konuştu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felix ve Büyücüler Konseyi
FantasyBüyücüler, cadılar, sihirli yaratıklar... Her şeyin mümkün olabileceği dünyada Felix'in yalnızlığı ve başına gelecekleri kim tahmin edebilirdi ki. Aşkı bulabileceği, dostluğu bulabileceği bu yolda neler kaybedecekti? Yaklaşan savaşın sonucu ne olaca...