Neden ağlıyorsun Lucas? Ben sana Lotus'u bul dememiş miydim? Uyan Lucas ve bul onu!
Efendi Aaron! diye bağırarak yatağından doğruldu Lucas. Hatırlıyordu, Efendi Aaron ölmeden önce de bunları söylemişti. Şifonyerin üzerinde duran sürahiden kendisine su doldurdu ve hızlıca içti.
Yas tutuşunun yedinci günüydü bugün. Felix'in yokluğuna alışamamıştı ama hayatı devam ediyordu. Böyle bir hayat yaşamak istediğinden bile emin değildi artık. Hiçbir şeyin boşuna olmadığını biliyordu Lucas bu yüzden Efendi Aaron'un ona söylediklerini araştırmak için yatağından çıktı.
İpek, lacivert geceliklerini üzerine geçirdi ve ortak odaya yöneldi. Koridorda Lucas'ı görenler başları ile selam verip yanından geçiyorlar ve kendi aralarında fısıldaşıyorlardı.
Lucas ortak odaya geldi ve içeri girdi. Nixie ve Elina masanın etrafına Alessa ise masanın üzerine oturmuş hararetle bir şeyler tartışıyorlardı. Lucas'yı görünce şaşkınlık içinde kalakaldılar.
"Yardımınıza ihtiyacım var millet, hepinizin! Tilki ve Evan'a da haber verin ve on dakika içinde benimle kütüphanede buluşun."
***
Tüm ekip kütüphane koridorunda buluştu ve kütüphanenin derine inen merdivenlerinde ilerlemeye başladılar.
Alessa "Sizce ne oldu dersiniz?" diye bir soru sorarak sessizliği bozdu.
"Felix'in kendini feda edişi onu derinden etkiledi muhtemelen düzeni yeniden sağlayıp görevler verecek. Sonuçta artık konseye gerek kalmadı." Diye cevapladı Austin.
Kütüphanenin kapısına gelince kapı kendiliğinden açıldı ve ekip içeri girdi.
Büyük raflara dizilmiş on binlerce eski kitaplar, el yazmaları raflarda duruyordu.
"Gerçekten şu an yerin ne kadar altındayızdır acaba?" diye sordu Evan.
"Ne kadar olduğunu bilmiyorum ama dağın görünmeyen kısmında olduğunu biliyorum."dedi Nixie.
Rafların arasında dolanırken Lucas'nın sesi ile irkildiler.
"Buradayım millet!"
Üst üste dizilmiş yüzden fazla kitap masaların üzerinde duruyordu.
"Tam olarak ne arıyoruz?" diye sordu Alessa.
Lucas gözlerini elindeki kitaptan ayırmadan Alessa'ya:
"Efendi Aaron'un ölmeden önce söylediği bir şey vardı. O dedi ki 'Lotus çiçeğini bul Lucas, aşkınız için bunu yap.' Lotus çiçeği ne onu arıyorum.Bir mesaj, bir bilgi ya da bir sihir olabilir. Sizi de bu yüzden çağırdım. Yardımınıza ihtiyacım var!"
"Lotus çiçeği yeniden doğuşun ve yaşamanın sembolüdür."dedi Nixie.
"Evet öyle Nixie. Bu bende büyük bir umut uyandırdı. Efendi Aaron olacakları biliyordu. Bir şeyler söylemek istedi."
Lucas ve Nixie aynı anda:
"Ama zamanın akışını bozmamak için sadece küçük bir ipucu verdi."
Alessa duraksadı, yüzüne gerçekten olasılık vermeyen bir ifade takınmıştı. Geleceği ilmenin neler anlam ifade ettiği onu heyecanlandırsa da korkutuyordu. Zamanın hassas olduğunu kırılırsa bütün evrenin kaosa sürükleneceğini bilirdi her büyücü ve zaman ile ilgilenmekten kaçınırlardı.Alessa bunları düşünürken aklına birkaç dize gelmişti.
"Ama bu gerçek olabilir mi?"dedi birden bire.
Herkes Alessa'ya döndü.
Elina:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felix ve Büyücüler Konseyi
FantasyBüyücüler, cadılar, sihirli yaratıklar... Her şeyin mümkün olabileceği dünyada Felix'in yalnızlığı ve başına gelecekleri kim tahmin edebilirdi ki. Aşkı bulabileceği, dostluğu bulabileceği bu yolda neler kaybedecekti? Yaklaşan savaşın sonucu ne olaca...