Felix, Lucas'nın yatağına uzanmış ağlıyor içinden sürekli tekrar ediyordu:
" Özür dilerim seni koruyamadım."Kapı açıldı ve Nixie ve diğerleri içeri girdiler.
Austin Felix'in baş ucuna diz çöktü ve elini Felix'in omzuna koydu.
Felix irkildi ve bir anda yatağında doğruldu.
Austin sakin ve yumuşak bir sesle Felix'e :
"Hiçbiri senin suçun değildi Felix,bunu hiçbirimiz tahmin edemedik ama Lucas'ı kurtaracağız."Felix ağlayan gözlerle Austin ve diğerlerine baktı. Titreyen bir sesle konuşmaya başladı.
"Bunu nasıl yapacağız. Lucas onların elinde ve onların kalesinin yerini kimse bilmiyor. Bilsek bile karanlık sihri geçmemize imkan yok."
Nixie Felix'in sözünü keserek konuşmaya dahil oldu."Her karanlık sihrin bir aydınlık sihri vardır Felix. On iki Büyücüler Konseyi'nin bize miras bıraktığı kitaplardan başlayacağız artık çalışmaya. Onu kurtaracağız. Ne olursa olsun."
Felix ağlamaktan kan çanağına dönmüş gözlerle Nixie, Alessa, Evan'a ve Elina'ya baktı sonra da hızlıca yatağından doğruldu.
"Haklısınız! Hemen çalışmaya başlamalıyız onlardan daha güçlü olmak zorundayız. Nixie, Tilki ve ben ek olarak karanlık kitaplarla çalışacağız Alessa Evan ve Elina siz de konseyin kitapları ile çalışacaksınız. Daha sonra karanlık kitaplara siz devam edersizniz."
Herkes başıyla onayladı ve hızlıca odadan çıktılar.
****"Vay vay vay! Sen Lucas olmalısın. Jewel bize ne kadar da güzel bir ödül bırakmış böyle."diye tısladı Carey.
Jewel onların elinde bunu unuttunuz mu yoksa." Dedi ve bir kahkaha attı Lucas..
Valery elini yumruk yaptı ve bir şeyler mırıldandı. Yumruğunu mor, alevden bir güç hüzmesi belirdi ve yumruğunu Lucas'nın yüzüne indirdi.
Lucas burnu ve dudağı kanamaya başladı. Valery Lucas'ın kulağına doğru eğildi ve fısıldadı.
"Şimdi nasılmış gülmek."
Valery tam doğrulurken Lucas Valery'nin yüzüne tükürdü ve tekrar bir kahkaha attı. Valery tekrar vuracak ti ki Carey onu durdurdu.
"Unutma Jawel onların elinde Lucas takas için bize canlı lazım."
"Kendini şanslı say Lucas!"
****
"Nixie kara çemberin kitabındaki çalışmaların nasıl gidiyor ?" Diye sordu Felix..Ağlamaktan gözleri şişmiş olsa da yine de güçlü olduğunu gösteren bir sesle konuşuyordu adeta."Gayet iyi büyülerin hepsini deşifre ettim. Ve önümüzdeki gün bu büyülere çalışacağız."
"Çok iyi bir iş başardın Nixie."
Felix ortak odadan çıktı ve Lucas'nın odasına doğru yol aldı.
Karanlık sihrin kitabını açtı ve göz atmaya başladı. Birçok sihir vardı ve güçleri bu sihirleri yapmaya yeter miydi emin değildi.
Odaya geçti ve Lucas'nın yatağına oturdu.
" Darkhensiya opertoratum "
Yerden iki başlı, köpeğe benzer bir yaratık çıktı ve odada kükremeye başladı.
Felix parmağını şıklattı ve canavardan geriye siyah dumanlar kaldı.
"Bunlar gerçekten ürkütücü büyüler" diye iç geçirdi Felix.
Kitapta çok fazla işkence büyüsü ve lanetler vardı. Büyük patlama yaratan bir büyü gözüne çarptı ama büyü sanki yarım kalmış gibiydi. Sayfanın yarısı boştu.
Felix Nixie'ye ruh hayvanını gönderdi.
Kısa bir sonra Nixie ve Tilki içeri girdiler.
"Ne oldu Felix?" Diye sordu Nixie
"Şu sayfaya bak Nixie burası boş.."
Nixie kitabı alıp göz gezdirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felix ve Büyücüler Konseyi
FantasyBüyücüler, cadılar, sihirli yaratıklar... Her şeyin mümkün olabileceği dünyada Felix'in yalnızlığı ve başına gelecekleri kim tahmin edebilirdi ki. Aşkı bulabileceği, dostluğu bulabileceği bu yolda neler kaybedecekti? Yaklaşan savaşın sonucu ne olaca...