Konsey tüm dünyaya yayılmış olan büyücülere haber gönderiyor Torond'a geçitler açılıyordu. Dünya'nın çeşitli ülkelerinde yaşayan büyücüler toplanıyordu.
Ekip savaş kıyafetlerini üzerlerine geçirmiş, silahlarını kuşanmış ve güç taçlarını takmışlardı.
Alessa bir köşede oturmuş yayını kontrol ediyor, Nixie bir şifa kitabını okuyordu. Tronlar'ın lideri Lerin Efendi Aaron ile sohbet ediyordu. Sanki savaş'a değil de bir kutlamaya hazırlanılıyor gibi bir hava vardı.
Felix bir köşeye yaslanmış olanları izliyordu. Olanları düşünüyordu. Sıradan bir hayat sürerken bir büyücü olduğunu öğrenmesi, ailesini neden kaybettiğini, bir gence âşık oluşunu, Lucas ile geçirdiği o unutulmaz anları, şimdi ise belki de en sevdiklerini kaybedeceği zorlu bir savaşı... Düşündüğünde ne kadar yol kat ettiğini fark etti. Yüzüne buruk bir gülümseme taktı. Sonra gözleri Lucas'ı aradı. Efendi Elana, Lenora ve Aurora ile sohbet ediyordu. Felix'in gözlerinin üzerinde olduğunu fark etmiş ki bir anda Felix'e döndü. Sohbetine ara verdi ve Felix'e doğru yürümeye başladı.
Savaş zırhı'nın üzerindeki çita pençesi işlemelerini inceledi öne Felix. Daha sonra Lucas'nın alnına bağladı bandanaya kaydı gözleri. Saçlarını gözlerinin önüne dökülmekten kurtarmış yüzünü açmıştı."Beni ilk defa görmüş gibi neden bakıyorsun sevgilim."
"Sana her zaman ilk gördüğümdeki hayranlığımla bakacağım sevgilim."
"Sen Alessa Nixie ve Tilkiye haber ver ben de Elina ve Evan'a haber vereyim son bir toplantı yapalım." Dedi Lucas Felix'in gözlerine bakarak.
Felix tepki vermeden baktı birkaç dakika. Gözlerinden birkaç damla yaş süzüldü önce. Lucas bunu fark etti ve Felix'in yüzünü avcunun içine aldı."Neyin var sevgilim?"
Felix cevap vermedi. Elleri ile Lucas'nın ellerini tuttu ve öptü. Daha sonra dudaklarına yaklaştı ve bir öpücük de oraya bıraktı."Bana söz ve Lucas! Kendine dikkat edeceğine söz ver."
"Seni asla yalnız bırakmam bu dünyada Felix."
"Söz ver Lucas!"
"Söz veriyorum Felix!"
Felix Lucas'a sarıldı. Birkaç dakika öylece kaldılar. Daha sonra Felix Lucas'dan istemeye istemeye ayrıldı.
"Ben diğerlerine haber vereyim.""Ortak odaya gelin orada toplanalım."
Birkaç dakika sonra herkes ortak odada toplanmış Lucas'nın gelmesini bekliyordu.
Lucas içeriye girdi. Yanında Efendi Lerin ve Kraliçe Grawen vardı. Efendi Lerin yine aynı giyinmişti yapraklardan ve kurumuş sazlıklardan yapılmış bir kıyafet ve tavşan derisi bir kürk. Kraliçe Grawen ise üzerinde taç olan bir zırh giymişti.
"Toplantıya başlayalım!" dedi Lucas ve yuvarlak masanın etrafında toplandılar.
Lucas derin bir nefes aldı ve söze başladı:
"Kraliçem siz ve ordunuz Krontlar'la savaşırken Efendi Lerin ve ordusu Dexterler ile savaşacak. Büyücüler üç gruba ayrılacaklar. Alessa ve Nixie'nin liderliğinde birinci grup Trondlarla birlikte, Dexterler ile savaşacaklar. Evan Austin ve Elina liderliğindeki büyücüler Grostlarla birlikte Krontlarla savaşacak. Felix ve benim liderliğimdeki büyücüler Droverstler ile savaşacaklar. Aynı zamanda bir grup Trond ve Grost halkı da bize destek verecekler. Aldığımız bilgilere göre Kara çemberden Carey ve Misty Dexterler'e liderlik yapacaklarmış. Jewel ve Elden Krontlara liderlik yaparlarken Valery ve Emery ise Droverstlere liderlik yapacaklar."Herkes dikkatlice plan'ı dinlemişti sadece daha sonra birkaç konuşma yapıldı ve Efendi Lerin ve Kraliçe Grawen salondan ayrıldılar.
Lucas ekibe döndü ve konuşmak için tekrar nefeslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felix ve Büyücüler Konseyi
FantasyBüyücüler, cadılar, sihirli yaratıklar... Her şeyin mümkün olabileceği dünyada Felix'in yalnızlığı ve başına gelecekleri kim tahmin edebilirdi ki. Aşkı bulabileceği, dostluğu bulabileceği bu yolda neler kaybedecekti? Yaklaşan savaşın sonucu ne olaca...