TAKAS

19 8 0
                                    

Her yer karanlıktı. Bir şeyler görmek umuduyla etrafa bakınsa da gördüğü tek şey karanlık olmuştu. Nefes sesleri kalp atışlarına karışıyordu.
"Felix Glory, canım sevgilim kara çember büyücüleri tuzak kuracak, dikkatli ol!"
Ses bulunduğu yerde yankılanmıştı.
Felix kan ter içinde uyandı. Ne olduğunu anlayamamıştı. Kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Ne yapacağını bilmiyor, adeta yolunu kaybetmiş bir kuş gibi etrafına bakıyordu sadece. Derin bir nefes aldı ve tekrar uyumaya çalıştı. Lucas'nın sesi beyninde dolanıyordu. Kendi ile iletişim kurabilmesi mümkün müydü? Bunu bilmiyor, aşkının hayatından endişe ediyordu. Sürekli bu düşüncelerin beyninde dolanmasına dayanamadı ve yatağında doğruldu. Odasından çıktı ve Lucas'nın odasına doğru yol aldı. Rüyası beyninde dolanıyor içinde sürekli bir huzursuzlukla koridorda yürüyordu. Daha fazla dayanamadı ve ortak odaya yöneldi. Kapıyı ses çıkarmadan açtı ve Nixie ve Tilkinin yataklarına göz gezdirdi. İkisi de uyuyordu. Önce ne yapacağını düşündü ve daha sonra onları uyandırmaya karar verdi ama bir rüya için uyandırmaya değer miydi? Ya rüyası Lucas'dan bir mesaj ise? Bütün bunları düşünerek onları uyandırmaya karar verdi.

"Hey Nixie uyan! Austin sen de!"

"Ne var Felix gece saat üç olmalı. Bu saatte ne oldu? Austin sen de uyan artık!"

Sesi duyunca Elina,Alessa ve Evan da uyandı. Austin uyandı ve etrafına bakındı. Felix'in endişeli yüzünü görünce yatağından doğruldu.Evan,Alessa ve Elina;"Neler oluyor Felix" diye yatağından doğruldular ve hızlıca Felix'in yanına geldiler.

"Arkadaşlar bir rüya gördüm, bir mesajdı. Lucas'dan.

"Ne gördün Felix." diye sordu Nixie endişeyle.

"Sadece Lucas'nın sesini duydum. 'Tuzak kuracaklar Felix' dedi."Görüntü olmayan rüyalar mesaj niteliği belirtir bunu Efendi Aaron ile konuşmalyız.

"Peki ya sadece bir rüyaysa?" dedi Elina.

"Sekizinci nesil büyücüler rüya tabirleri kitabını hatırla Elina."

"Haklısın Nixie ama Efendi Aaron orada olmayack konsey buraya saldırma ihtimalleri olur diye burada kalacak. Yanımızda Sadece Mira ve Wiliam olacak.""Tamam onların yanına gidelim derhal o zaman" diye atıldı Alessa.

"Haklısınız ama Efendi Aaron da bilmek isteyecektir. Alessa, Elina ve Evan siz Efendi Aarona haber verin. Nixie,Tilki siz benimle gelin."

"Alessa, ne düşünüyorsun bu konuda" diye sakince sordu Elina"Bilmiyorum ama bildiğim tek şey Felix ve Lucas'nın birbirine çok âşık olduğu. Eğer Felix böyle bir rüya görmüşse bunun sebebi Lucas olmalı. Onun güçleri çok daha fazla ve biliyorsun çağın en bilge büyücüsü olduğu yazıyor efsanede."

"Efsane mi? Hangi efsane bu?" diye sordu Evan alaycı bir sesle."Yüce kehanetler kitabı" diye cevap verdi Alessa."Onun yazarı bir çatlaktı Alessa. Trondlar işte geleceği gördüğü söylenir ama bu çok komik hiçbir büyücü geleceği göremez."

"Unutma Evan, Trondlar insan değiller. Ve güçleri bizlerden çok ayrı çalışıyor." Sihri bebekken bile yapabilen ve yoktan yemek var edebilen tek varlık onlar."diye sertçe bir yanıt attı Alessa.

"Tamam bu kadar tartışma yeter!" Elina kızarak araya girdi ve tartışmayı sonlandırdı.Efendi Aaron'un odasına geldik tartışmayı keserseniz iyi olur. Efendi Aaron gürültüyü sevmez." Diyerek uyardı Elina.

Efendi Aaron'un kapsıının önüne geldiler ve durdular. Kapıya tıklatmak için Elina elini kaldırdığı sırada kapı kendiliğinden açıldı.

"Gelin bakalım genç büyücülerim, sorun nedir gecenin bu saatinde? Neden uyumadınız?"

Felix ve Büyücüler KonseyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin