EĞİTİM

37 15 57
                                    

Sessiz bir akşam yemeği yeniyordu. Mutfakta uzun bir masa ve etrafında elli kadar cadı ve büyücü oturuyordu. Tabaklar havada uçuşuyor çorbalar kendi kendine kaselere konuyordu.

"Luna,Soleil nasıl oldu ?" diye sordu Büyük usta Aaron.
"Durumu iyi efendim. Brante'in kanı ona iyi geldi. Birazdan bize katılırlar."

Lucas, masanın altından Felix'in ayağına vurdu..

"Ahh!"

"İyi misin canım" dedi Mira endişeli bir şekilde.

"İyiyim sadece çorba sıcak ve üzerime döküldü."

"Onu temizleyelim istersen" dedi Lucas

Felix'in üzerine dökülen çorba bedenini yakmıştı. Masadan Lucas ile kalktı ve dışarıya çıktı.

"Beni izle Felix."

Koridordan dönüp Lucas'ın odasına geldiler. Lucas elini havaya kaldırdı ve "Apertum"

Havaya küçük semboller savruldu ve kapı yavaşça savrularak açıldı.

"Eğer büyüyü sesli söylersen bu renkli semboller savrulur sessiz söylemek düelloda önemli olan bir husustur. Söz söylemeden hareket yaparsan istenmeyen sonuçlar çıkar ortaya. Kapının kırılması gibi." dedi ve kıkırdadı.

"Hadi kazağını çıkar."

Lucas boş duvara döndü ve
" Buz istiyorum" diye mırıldandı.

Duvardaki tuğlalardan biri geri çekildi sonra bir buz öne doğru savrularak Lucas'nın eline geldi. Buzu yavaşça avcunun içinde yükseltti.

"Waow gerçekten yeteneklisin."

Lucas bir kahkaha koyuverdi.
Gülerek " Bunu sen de yapabilirsin sadece istemen yeterli, üzerindeki engel kalktı."

Lucas Felix'in önünde diz çöktü ve buzu karnına koydu. Felix biraz gıdıklanmıştı ama bunu belli etmemeye çalışmak için Lucas'ya

" Üzerimde ne engeli vardı. " diye sordu.

"Artık büyücü olduğunu biliyorsun. Ayrıca sıradan insanlarla birlikte değilsin."

"Ama ben sizler gibi eğitim almadım."

"Önemli değil ki. Bizler de on beş yaşında eğitilmeye başlarız Norst dağında ve dünyanın birçok sihir eğitimi veren yerinde sihir eğitimine başlarız. Orada sen sihir yapacaksın. Ben de sana teorik eğitim vereceğim."

Lucas buzu kaldırdı ve Felix'in karnına bir öpücük kondurdu.

"Hey bu nedendi?!" diye kızarak geri çekildi Felix.

"Canım bunu yapmak istedi."dedi Lucas ve ifadesiz bir şekilde Felix'e baktı.

Felix şaşkındı ve kızarmıştı, yine göğsünde o his vardı.

"Ne!" diyebildi sadece.

"Şaka yapıyorum Felix, iz kalmaması için bir büyüydü sadece." dedi ve gülmeye başladı.

Felix karnına baktığında gerçekten de kızarıklık gitmişti.

"Te-teşekkür e-ederim" diyebildi sadece.

Lucas ardını döndü ve buzu tekrardan yerine koymak için yürüdü. Buzu bıraktı duvara yaslandı ve sordu:

"Felix,Seninle geldiğim için mutlu musun?"

"Ben e-evet yani hayır"

Lucas tek kaşını kaldırdı:
"Yani mutsuz musun ?"

Felix kekeleyerek "Hayır mutluyum. Tanıdık birinin bana öğretmenlik yapması güzel olur. "

Felix ve Büyücüler KonseyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin