RESMİ TANIŞMA

22 10 14
                                    

Herkes ortak salonda toplanmış kutlama yapıyordu.
Kadeh kaldırdılar ve hep bir ağızdan söylediler.

"Zafere"

Felix ve arkadaşları ortak odaya geçmişti. Felix'in ağrıları geçmiş,artık kendini daha iyi hissediyordu.
Ortak odaya geçmişler hepsi asalarını yataklarının üzerine koymuşlardı.
Felix odaya göz gezdirdi ama zümrüt bezeli asası odada yoktu.

Felix, Nixie'ye doğru yürüdü.
"Asam nerede Nixie."

"Lucas aldı."

Alessa:
" Hadi masayı ortaya çekelim ve resmi tanışma yapalım."diye öneri sundu ve masayı tek bir hamleyle ortaya çekti.

"Bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum Alessa.." dedi Felix. Alessa'nın bu kadar güçlü olmasına şaşırmıştı.

"Birazcık sihir kullandım Felix"dedi ve kıkırdadı.

Evan, Alessa,Nixie,Elina,Felix ve Tilki ; çam kokusu gelen ahşap masanın etrafına oturdular.

O anda kapı açıldı ve Lucas elinde Felix'in asası ile odaya girdi.
"Bende sana ait olan bir şey var Felix Glory.."dedi gülümseyen bir yüzle.

Felix masadan kalktı ve Lucas'ya sarıldı.

"Asamı getirdiğin için teşekkür ederim."
Asasını aldı ve yatağına koydu.

Lucas odaya bir göz gezdirdi ve herkesin asasının yatağının üzerinde olduğunu gördü..
"Ama siz neden.." bir kahkaha koyuverdi.

Nixie:
"Ne oldu Lucas"

"Asanızı neden kasanıza koymadınız."

Nixie:
"Çünkü henüz öğrenmedik kasa açmayı."

"Kasa açmak mı siz neyden bahsediyorsunuz." Diye söze girdi Evan.

Nixie:
"Çocuklar hepimiz eğitim aldık az çok aklınızda hiçbir şey kalmadı mı sizin!" Dedi Evan'a kızgın bir bakış atarak ve sözlerine devam etti. " Kasa eşyalarımızı koyduğumuz bize ait olan hiçlik boyutudur. Büyücüler genelde asalarını orada taşır istediği zaman çabucak ulaşmak için. Sen ne yapmayı düşünüyordun Evan insanların içinde asa ile dolaşmayı mı ? "

"Bilgi için teşekkürler Nixie"dedi Lucas

Herkes beni izlesin. Sadece açacağınız boyutu hissedin ve söyleyin "armarium"..

Lucasın önünde beyaz bir daire belirdi.

İlk olarak Nixie elini önünde birleştirdi ve söyledi.
"armarium"..

"Aferin Nixie.."
Sırayla herkes dolabını açtı ve asalarını koydular.
Lucas tam kapıdan çıkacaktı ki Felix seslendi:

"Lucas resmi tanışma yapıyoruz sen de bize katılır mısın? "
Tabiki Felix'im"dedi. Köşedeki sandalyeyi çekti ve Felix'in yanına oturdu.

Alessa:
"Evet ilk kim başlıyor"diye söze girdi ama hiç kimse başlamak istemiyordu çünkü nasıl başlayacaklarını bilmiyorlardı.

"Ben başlarım" dedi Alessa ve devam etti.
" Ben Alessa Carney yirmi yaşında bir melezim. Annem cadı babam insan. Babam annemin cadı olduğunu öğrenince onu terk etti. Bunun üzerine annem babamın hafızasını sildi. Bizleri hatırlamıyor anlayacağınız. Annem konsey için çalışıyor. Amerika'da olduğu düşünülen kitap için görevli. Ayrıca Hervest'te de görevli.

Ben de Hervest'te eğitim aldım. Büyük bir kaledir Hervest. Ortak odasında kocaman bir ateş havuzu var orası Hervest'in kalbi. Tüm kaleyi oradan kontrol etmek mümkün. Hikayem bu kadar zamanla beni daha iyi tanırsınız."
Soru sorabilir miyim Alessa ? Diye sessizliği bozdu Tilki.

Felix ve Büyücüler KonseyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin