Elina kalkanını havaya kaldırdı ve onları koruyan kalkan da bir tül gibi açıldı. Kara Çember gökyüzünde bir araya gelmişti.
Ekip doğruca kara çemberin yanına uçuyordu. Alessa yayına bir lanet fısıldadı ve oku Valery’e nişan alarak bıraktı. Ok doğruca hedefine ulaştı ve Valery’nin göğsüne saplandı. Valery havada sendelese de etkiden çabucak kurtuldu ve oku saplandığı yerden çıkardı.
Lucas Jewel’e bir lanet gönderdi lanet Jewel’e çarptı ama hiçbir şey olmadı.
“Neler oluyor Lucas!” diye sordu Nixie şaşkınlıkla.
“Bilmiyorum Nixie, lanetler işlemiyor!”
“Birleşik sihri deneyelim!” diye seslendi Evan.
Herkes ellerini kaldırdı ve aynı anda büyü sözlerini mırıldandılar.
“Sertina sondro!”
Ekip’in gözleri ışıkla doldu göğüslerinden sihir hüzmeleri çıkarak sembollere dönüştü. Sihir havada birleşip Kara Çember’in üzerine doğru gitti. Misty bir kalkan yaratsa da sihir hüzmesi kalkanı kırıp geçti, altı parçaya ayrıldı ve Kara Çember’in herbir üyesine çarptı. Birleşik sihir işe yaramıştı. Kara Çember’in üyeleri neye uğradıklarını şaşırmış ve kendilerini yerde bulmuşlardı. Acı içinde kıvranıyorlar yerlerinden kalkamıyorlardı.
“Hakladık onları!” diye bir çığlık attı Alessa ve oklarına lanetler fısıldayıp Dexterler’i nişan alıp bırakıyordu. Elina kalkanı ile büyücüleri ve Grostları koruyor Nixie de şifa kitaplarından öğrendiği sihirleri büyücülere ve Grostlar’a doğru gönderiyordu.
Kara Çember tekrar toparlanmış ve bir araya gelmişti. Bedenlerini paylaştıkları İblis onlara güç veriyor ve ölümsüz kılıyordu. Buna rağmen birleşik sihirden etkilenmişlerdi.
“Neden bizi korumadın?” diye sordu Valery İblis’e
“Sizi korudum o sihrin ne kadar güçlü olduğunu bilmiyor musun?”
Valery hiçbir şey söylemedi ve Jewel’e dönerek konuştu.“O kendini Lord sanan çocukları yok etmemiz gerekiyor. Bir araya geldiğimizde onlar da bir araya geleceklerdir. Bizi hedef alıyorlar. Etraflarını saracağız ve onları yok edeceğiz.”
“Güzel plan Valery hadi yapalım!” dedi Misty ve havaya yükseldi. Ardından Kara Çember’in diğer üyeleri de ona katıldılar.
Kara Çember’in bir araya geldiğini gören Felix Lucas’nın yanına gitti.“Geliyorlar Lucas!”
Lucas havaya bir işaret gönderdi. İşareti gören Nixie, Alessa, Evan, Elina ve Austin uçarak bir araya geldiler ve Felix ve Lucas’nın yanına geldiler.
“Ne yapacağız Lucas onlara hiçbir şey işlemiyor?”
“Bilmiyorum Nixie, bilmiyorum!”dedi Lucas. Neden büyülerin, lanetlerin ve sihirlerin işlemediğini bir türlü çözemiyordu.
Lordlar bir araya geldiler ve havaya yükseldiler.
“Yok olmaya hazır olun küçük Lordlar!” dedi Carey her zaman takındığı alaycı tavırla.
“Demek Lord olduğumuzu kabul ettiniz. Korktuğunuz ne kadar da belli.
Kehânetin gerçek olmasından ne kadar da korkuyorsunuz.” dedi Felix.
“Kehânet mi? Kehânetler geleceği söylemez Felix. Sadece bir tahminden ibaret. Ya da siz güçsüz büyücülere umut vermek için uydurulmuş söz dizileri sadece.” Dedi Harvey ve ardından bir kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felix ve Büyücüler Konseyi
FantasyBüyücüler, cadılar, sihirli yaratıklar... Her şeyin mümkün olabileceği dünyada Felix'in yalnızlığı ve başına gelecekleri kim tahmin edebilirdi ki. Aşkı bulabileceği, dostluğu bulabileceği bu yolda neler kaybedecekti? Yaklaşan savaşın sonucu ne olaca...