5.Bölüm : Senin yatağımda ne işin var!

4K 350 46
                                    

Birbirlerinden habersiz bütün geceyi aynı yatakta huzur içinde uyuyarak geçiren Şebnem ve Kerem sabahın ilk ışıklarıyla beraber çalan kapının sesine uyanmıştı. Kerem kardeşidir diye ilk anda zili umursamasa da Şebnem'in "Kahretsin uyuyakalmışım! Kesin Kerem odunu geldi çık evimden diyecek" deyip bir anda yanından kalkmasıyla şaşırarak gözlerini açtı. Bu kız burada ne arıyordu Allah aşkına!

Kerem onun sesini duyup apar topar kalkarken Şebnem de yatakta başka birinin daha olduğunu hissedip korkuyla arkasını dönmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kerem onun sesini duyup apar topar kalkarken Şebnem de yatakta başka birinin daha olduğunu hissedip korkuyla arkasını dönmüştü. Eyvah! Az önce kendisinden odun diye bahsettiği Kerem değil miydi o? İkisi de birbirlerini görür görmez şok olmuştu. O şaşkınlıkla da Kerem'in "Senin yatağımda ne işin var!" çıkışı Şebnem'in "Senin evinde ne işin var!" çıkışıyla karışmış ve aynı anda birbirlerinden uzaklaşıp yatağın içinde ayrı köşelere kaymışlardı.


Şebnem uyanır uyanmaz onu görmeyi hiç beklemediği için böyle demişti ama Kerem'in korkutan bir bakışla "Evim olduğu için olabilir mi acaba?" demesiyle mecburen geri adım atıp "Makul bir cevap" demek zorunda kalmıştı. Bu ne saçma sapan bir sabahtı böyle! Bu hale nasıl geldiklerini bir türlü kafasında oturtamayan Kerem fırlayıp hızla yataktan çıkarken ona şok gözlerle bakan Şebnem de pikeyi alıp üstüne atarak "Aa! Pijama diye bir şey duymadın mı sen? Çabuk ört üstünü!" diye bağırdı.


Kerem pikeyi beline sarıp şortunu ve açıkta olan bacaklarını gizlerken hâlâ kapı zili çalmaya devam ediyor annesi Nurten Hanım'ın da "Şebneem!" diye seslendikten sonra Aslı'ya dönerek "Ay o da açmıyor öleceğim meraktan! Bu çocuklardan akşamdan beri neden hâlâ ses seda çıkmadı Aslı?" demesi duyuluyordu. Kerem çok fena panik olmuştu. Ailesine asla bu şekilde yakalanmak istemiyordu.


Kerem seri bir şekilde düşünürken Şebnem de telaşla onun yanına gelip olduğu yerde tepinerek "Rezil olacağız! Kesin bizi yanlış anlayacaklar resmen basıldık zan altındayız Kerem bir şey yap!" demeye başlamıştı. Kerem onu iki kolundan tutup gayet ciddi ve kendinden emin bir ifadeyle "Sessiz ol tamam mı? Ben her şeyi halledeceğim. Sen sadece panik yapma yeter" diyerek sakinleşmesini sağlamaya çalışıyordu ama o an beline sardığı pike düşünce Şebnem çığlığı basmış Kerem'de bir yandan onun ağzını kapatmaya çalışıp bir yandan da düşen örtüyü yerden almaya çalışmıştı.


"Biri mi bağırdı?

"Galiba"

"Aslı git bir çilingir çağır bir şey oldu adam boğazlıyorlar. Koooş!"


Annesinin çilingir getirteceğini duyan Kerem bu defa daha net daha kesin ve mümkünse daha çabuk bir çözüm bulması gerektiğini iyice anlamıştı. Bu yüzden de hiç düşünmeden kolundan tuttuğu Şebnem ile camın önüne gelip perdeyi açtı. Bu da yetmezmiş gibi bir de sandalyeyi çekip kızdan üzerine çıkmasını isteyince Şebnem de ödü patlamış bir halde "Ailene yakalanmayalım diye beni camdan aşağıya mı atacaksın baby face suratlı katil! Türüm gereği uçma bilmiyorum farkındasın değil mi!" deyiverdi.

Güzel Kaçak (Dizi Tadında+ TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin