18.Bölüm : Şuayip Pervazıgüzel :)

2.8K 257 22
                                    

Şebnem merdivenleri hızla inip Kerem ile göz göze gelirken Zuhal Hanım'da sert bir bakışla az önceki sorusunu yineleyerek "Evet bir açıklama bekliyorum. Neden Hümeyra ve ekibi yerine şu an sizinle karşı karşıyayım?" dedi. Açık konuşmak gerekirse bu otoriter ses herkesi tedirgin etmişti. Kızlar birbirleriyle bakışırken Kerem'de artık hünerlerini göstersin diye Fiko'yu dürtüklemeye başlamıştı.


Fiko'da sanki "Başlat" düğmesine basılmış gibi bir anda sahneyi ele geçirerek "İzin verin size kendimi takdim edeyim küçük hanım. Bendeniz terzilerin şahı olarak bilinen on parmak dikiş atma ustası Şuayip Pervazıgüzel!" dedi. Şebnem Fiko'nun uydurduğu bu yeni kimliği ister istemez güçlü bir kahkahayla karşılarken diğerleri de kendilerini koy vermemek için yerlerinde çok zor duruyordu.


Ancak şöyle bir durum vardı ki öyle ya da böyle Fiko küçük hanım diye hitap ederek daha ilk andan Zuhal Hanım'ı avucunun içine almışa benziyordu çünkü tuhaf bir şekilde az önceki sert halinden eser kalmamıştı. Fiko'nun bilerek veya bilmeyerek kullandığı bu hitap şekli yüzünden Şebnem'in o despot annesi iyiden iyiye yumuşamış gibi görünüyordu.


Zuhal Hanım hoş bir ifadeyle ona doğru bakarken Fiko'da serçe parmağını kaldırarak nazik bir hareketle elini tutmuş ve zarif parmaklarının üzerine minik bir buse kondurup "Bu kadar güzel ve özel bir gelini Hümeyra beceriksizinin ellerine bırakamazdım. Laf aramızda Nerimancığım beni belli bir statüde gördüğü özel müşterileri için sır gibi saklar. Kimselere kaptırmasın diye de kadife kaplı odalarda pamuklara sarar beni. Kuş sütüne burun kıvıran kalitede insanım ben herkese teyel atmam. Ama bir Çetiner gelini hazırlandığını duyunca hemen olaya el koyup Hümeyra cadısını ekarte ettim. Neriman'ım minik kuşum da beni kırmayıp kabul etti" dedi.


Ay şaka gibi! Zuhal Hanım gelini kendisi sanan terzinin karşısında kırım kırım kırılırken bir yandan da egosu okşanmış bir tavırla "Çok teşekkür ederim Şuayip Beyciğim. Yalnız ortada küçük bir yanlış anlama var gibi görünüyor. Ben gelin değil bilakis gelinin annesiyim" dedi.


Fiko bunu duymaya bile tahammül edememiş gibi garip garip artistik triplere girerek "Aah! Mümkün değil!" deyince bu tavırlarla Zuhal Hanım'ı da afallatmıştı. Ee! Bir yandan da hoşuna gitmiyor değildi tabii. Bu söz sonrası Zuhal Hanım bayağı bayağı mest olmuştu. Gülümseyerek "Ne mümkün değil?" diye sorunca Fiko'da hiç düşünmeden "Sizin evlenme yaşına gelmiş bir kızınızın olması mümkün değil! Hadi taş orta yerinden çatladı siz de 25 yaşındasınız diyelim. Yine olmuyor!" deyiverdi.

25 mi? Öhh! Kerem aralarındaki konuşmayı dumur olmuş bir halde dinlerken Aslı'da gözlerini devirerek Zuhal Hanım'ı süzüp "Küçülsün de cebime girsin ne 25'inden bahsediyor bu? Kadının yok edilemeyen kaz ayakları var bir kere!" dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

25 mi? Öhh! Kerem aralarındaki konuşmayı dumur olmuş bir halde dinlerken Aslı'da gözlerini devirerek Zuhal Hanım'ı süzüp "Küçülsün de cebime girsin ne 25'inden bahsediyor bu? Kadının yok edilemeyen kaz ayakları var bir kere!" dedi. Onlar istediğini düşünsün Fiko öyle bir yerden girmişti ki neredeyse Zuhal Hanım'ın gözde terzisi olmaya adaylığını koymuş gibi olmuştu.

Güzel Kaçak (Dizi Tadında+ TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin