13.Bölüm : Nişanlının bir nişanlısı mı var Kerem?

3.2K 303 54
                                    

"Beni buldular Kerem. Okan burada... Beni geri götürmeye geldi"


Şebnem artık sona geldiğini anlamıştı. Okan'a bakarken ne yapacağına hızlıca karar vermeye çalışıyordu ancak o vızır vızır işleyen kafası şu an ona bu konuda hiç yardımcı olmuyordu. Belli ki Okan'ın burada oluşu onda büyük bir şok etkisi yaratmıştı. Şebnem bu haldeyken Kerem'de çatık kaşlı bir ifadeyle Okan'ın telefonla konuşarak arabasından çıkışını izliyordu. Nereden çıkmıştı ki bu adam şimdi? Ayrıca Şebnem bu kadar korktuğuna göre pek de tekin biri değil gibiydi.

Kerem yanında dili tutulmuş gibi duran Şebnem'e bakarken onun gözlerini çaresizce kendisine çevirmesiyle bir karar vermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kerem yanında dili tutulmuş gibi duran Şebnem'e bakarken onun gözlerini çaresizce kendisine çevirmesiyle bir karar vermişti. Şimdi durmak değil harekete geçmek vaktiydi. Kerem bir Şebnem'e bir de Okan'a baktıktan sonra "O dediğin o kadar da kolay değil! Seni hiçbir yere götüremez. Denerse de bu onun için hiç iyi olmaz" dedi ve Şebnem'i elinden tutup doğum günü sebebiyle eğlenen insanlara da "Soran olursa bu kızı tanımıyorsunuz asla da bir yerde görmediniz!" deyip kalabalığın içinden geçerek arka tarafa doğru gitmelerini sağladı.


Onların bu telaşını gören Fiko ne olduğunu anlayamasa da yine de elindekileri bıraktığı gibi peşlerine takılmıştı. Bir sorun olduğu belliydi. Kerem hızlı adımlarla depo gibi kullandıkları odaya girip Şebnem'in elini bırakarak tam pencerenin önündeki dolabı itmeye yeltenmişti ki içeriye giren Fiko "İkinizin neyi var? Gören de sizi hayranlarından kaçan üçüncü sınıf popstar zanneder" deyiverdi.


Fiko'yu duysa da ona hiçbir şey söyleyemeyen Şebnem korkudan odanın içinde dört dönüyordu. Nasıl kurtulacaktı ki buradan? Değil Okan ile karşı karşıya gelmek onun varlığını bile hissetmek istemiyordu ki. Aa! Bir de ailesi vardı tabii. Okan kendisini ailesinin önüne attığında asıl başı o zaman belaya girecekti. Şebnem bir o yana bir bu yana giderken yaşadığı korkuyla iyice paniklemişti.


"Fiko Bey hani bana seni 450 derecelik fırına sokar sonra da restoranı kapatır giderim demiştiniz ya..."

"Kafamı attırırsan bu defa sadece söylemekle kalmam direkt icraata geçerim!"

"İzin veriyorum şimdi yapın! Valla gıkım çıkmayacak Fiko Bey başka türlü kurtulamam ben bu adamdan!"


Nasıl yani? Fiko şaşırmış bir halde bakarken haklı olarak onun kimden bahsettiğini anlayamayıp "Kimden kurtulamazsın Kerem'den mi?" diye sorunca Şebnem'de olduğu yerde tepinerek "Hayır Fiko Bey hayır! Kerem gibi adamdan niye kaçayım ben Allah aşkına!" diye bağırdı. O sırada Kerem'de dolabı çekip pencereyi açmış ve "Hadi Şebnem buradan çık" demesiyle de Fiko ciddi anlamda bir terslik olduğunu anlamıştı.


"Kimden kaçıyor bu şapşal?"

"Okan'dan Fiko Bey!"

Güzel Kaçak (Dizi Tadında+ TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin