Hikayenin Adı : Güzel Kaçak
Yazan : NK-HikayeGunlugu (nk83)
Tür : Romantik Komedi
Bölüm Sayısı : 22 + 4 Özel Bölüm (Finali yazılmış hikaye)
Okuduğunuz hikayelerin bölümlerine yorumlarınızı bırakmayı unutmayın. Amatör yazarlar için okurlardan gelen yorumlar geliştirici olduğu için çok kıymetlidir. Nerelerde doğru yapıp nerelerde yanlış yaptığımızı ya da eksik kaldığımızı sizlerden gelen bildirimler sayesinde öğreniyor daha sonraki bölüm ya da hikayelerde bu yapıcı yönlendirmelere daha çok dikkat eder oluyoruz. Emeğe saygı duymayı bilen değerli okurlarıma şimdiden teşekkür ederim. Şimdiden keyifli okumalar :) bol bol gülüp eğlenmeniz dileğiyle...
Ana Karakterler / Oyuncular
Şebnem Çetiner : Candice Accola King
Kerem Günsür : Jared Padalecki
Fiko : Willie Garson
Konusu
"Güzel Kaçak" adlı hikayemin baş kahramanı olan Şebnem Çetiner ailesinin kendilerine maddi manevi uygun gördüğü Okan ile evlilik yolundadır. Ancak adam o kadar tahammül edilemez biridir ki Şebnem ona daha fazla katlanamayacağını düşündüğü için ani bir kararla ortadan kaybolur. Hem de aileleri tarafından evleneceklerinin cemiyete açıklandığı gece!
İki hafta sonra o Okan denilen kazuletle evlenmektense sürüm sürüm sürünürdü daha iyi!
Artık babası da iflastan kurtulmak için başka bir yol bulsun canım ailenin enayisi miydi bu kız allasen!
Bu kaçış hem aileler arasında gerginliğe yol açmış hem de kendi ailesini maddi anlamda zora sokmuştu. Zora sokmuştu çünkü Okan'ın ailesi bu evlilik gerçekleşmezse şirketlerini bu dar boğazdan kurtarmak için parmaklarını bile şıklatmazdı. Tabii Şebnem'in bu konuda ailesini düşünmek gibi bir kaygısı da yoktu. Onlar kızlarını düşünmezken o neden onları düşünsün ki değil mi?
Şebnem'in alkolik teyzesine güvenerek çıktığı yolda işler istediği gibi gitmeyince kabak esas oğlanımızın yani Kerem'in başında patlamak durumunda kalacaktı. Şebnem adamın hayatına bir girecek pir girecek ortalığın da tozunu attıracaktı. Tabii çekilecek dertler de bitmeyecekti. O Kerem'in hayatını allak bullak ederken Kerem'in en yakın dostu olan Fiko'da Şebnem'i doğduğuna doğacağına pişman edecek ikili arasında yaşanan diyaloglar da onları gerip bizleri kahkahaya boğacaktı.
•●●·٠•●●•٠·˙
Hikaye içindeki sahnelerime uyacak şekilde kesip biçip birleştirdiğim gifler. Gifler Güzel Kaçak'a özel olarak benim tarafımdan yapılmıştır başka yerlerde kullanmayınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Kaçak (Dizi Tadında+ TAMAMLANDI)
HumorŞebnem ailesinin kendilerine maddi manevi uygun gördüğü Okan ile evlilik yolundadır. Ancak adam o kadar tahammül edilemez biridir ki Şebnem ona daha fazla katlanamayacağını düşündüğü için ani bir kararla ortadan kaybolur. Hem de aileleri tarafından...