Merhaba ben Şebnem!
"Dın dın dın dırı dırı dının" diyerek şarkıya etkili bir giriş yapmayacağım korkmayın.
Sadece bendeniz nam-ı diğer "Güzel Kaçak" diyeceğim.
Bu ismi hak etmek için neler yaşadığıma bizzat şahit oldunuz.
Bu yüzden o tatsız zamanları yeniden hatırlamaya hiç ama hiç gerek yok.
Tek diyebileceğim ablam dışında hiçbir Çetiner ile bağlantım kalmadı.
Ailem beni tamamen sildi ve bunca yıla rağmen hâlâ bir araya gelebilmiş değiliz.
Heeh! Bunun için senin bir çaban oldu mu derseniz eğer hayır olmadı.
Sanırım hatalarını anlamalarını ve biz yanıldık demelerini bekliyorum.
Her neyse...
Şükürler olsun ki artık soyadım Çetiner değil.
22 yıl önce...
Evet evet yanlış duymadınız tam "22 yıl" önce sizlerin de şahitlik ettiği gibi Kerem ile evlenip onun soyadını alarak resmi kayıtlarca Şebnem Günsürlüğe terfi ettim.
Kerem'e büyük bir destek alkışı istiyorum çünkü benim gibi kaçık bir kadına rağmen bunca zamandır hâlâ kalbi bir kere bile olsun teklemedi.
Sanırım benim ona onun da bana karşı hissettiği aşk kalbini her daim genç tutup onu koruyor.
Bir nevi Kerem'in dil altı hapı gibiyim yani.
Bu arada artık sadece iki kişi de değiliz.
Cem adında bir oğlumuz Deniz ve Defne adlarında da dünyalar güzeli ikiz kızlarımız var.
Kızlar aynı ben oğlan da aynı babası.
Cem ve Deniz ile birlik olup Kerem'i çokça çıldırtmışlığımız vardır.
Üçümüzü bir arada görünce yine başıma ne iş açacaklar diye düşünüp adeta kaçacak delik arıyor.
Onlar da benim gençliğim gibi biraz ele avuca sığmaz çocuklar.
Ama Defne'miz babasına toz kondurmaz.
Ne muzurluk yapacaksak ondan gizli yapıyoruz çünkü illa gidip babasına yetiştiriyor.
Duymasın ama Kerem'in ev içindeki gizli muhbiri de o.
Benden kaçar mı? Kaçmaz!
Ama bilmiyormuş gibi yapıyorum.
Böylece daha çabuk tongaya düşüyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Kaçak (Dizi Tadında+ TAMAMLANDI)
HumorŞebnem ailesinin kendilerine maddi manevi uygun gördüğü Okan ile evlilik yolundadır. Ancak adam o kadar tahammül edilemez biridir ki Şebnem ona daha fazla katlanamayacağını düşündüğü için ani bir kararla ortadan kaybolur. Hem de aileleri tarafından...