Hadi bismillah yine başladık bir şeylere eheheehe
İyi okumalar...♡♡♡<><><>
Siyah saçlı omzundan düşmek üzere olan sırt çantasını düzelttikten sonra dudakları arasına sıkıştırdığı sigarasını parmakları arasına alarak dudakları ile olan temasını kesip ciğerlerine dolan zehirli havayı gülümseyerek dışarı verdi.
Dudaklarına hakim olan gülümsemeye engel olamıyordu. Saatler önce dolandırdığı 50 yaşlarının başındaki adamı kolayca tuzağına düşürüp bir sırt çanta dolusu parayla sallanarak mekandan çıkmıştı. İlk defa, bir işi bu kadar kolay olmuştu ki muhtemelen çehresine hakim olan sırıtış bunun eseriydi.
"5, 4, 3, 2, 1-"
Sıfır demesine kalmadan kulağına takılı kulakiçi kulaklıktan gelen telefon melodisiyle cebindeki telefonu çıkarıp aramayı açtı ve tekrardan siyah dar pantolonunun cebine sıkıştırdı.
"Ooo Changbin beyler aramaya teşvik etmiş sonunda."
Alay barındıran ses tonuyla konuşup parmakları arasındaki sigaradan bir kez daha derin nefes alıp verirken kulaklarına dolan ses ile duraksamıştı.
"Ne halt yedin lan sen!?"
"Hey Hyung sakin ol. Bu sefer işler kolay halloldu. Bir çanta dolusu para-"
"Bok halloldu aptal! Neredeysen ayak tabanlarını götüne vurarak kaç!"
"Ne?"
Demesine kalmadan arkasından duyduğu bağırış ve susturuculu tabanca sesleriyle sertçe yutkunup elleri arasında ki sonu gelmiş sigara izmaritini küfrederek yere atmış, çantayı iki omzuna takarak koşmaya başlamıştı.
"Chan Hyung neden haber vermedi!?"
İlk gördüğü ara sokağa girerken hâlâ hat da olan Changbin'e ithafen konuşmuştu Siyahlı.
"Mekandan çıktıklarını sonradan haber verdi. Seungmin ile ikisine görev vermekte suç."
Siyah saçlı duydukları ile hokkalı bir küfür edip arkasına kısa bir bakış attı ki gördüğü simsiyah giyinimli iri bedenlerle hızını daha çok arttırmıştı.
"Eğer sağsalim bu adamlardan kurtulursam o ikisine huzur vermeyeceğim."
"Dikkatli ol Felix."
"Umarım Binnie!"
Nefes nefese sağ sokağa girip çöp konteynerlarını sertçe arkasından devirmiş, ardından hiç durmadan depar atmaya devam etmişti. Arkasından duyduğu sesler ile onlardan az da olsa uzaklaştığını anlıyordu.
"SİKTİR!"
Bir süre sonra önüne çıkan taş örgü duvarla adımlarını durdurup seslice küfretmişti. Biraz daha olduğu yerde mal gibi durmaya devam ederse yakalanacağını biliyordu. Etrafta gözlerini gezdirdiğinde gördüğü çöp konteynerinın hemen üstündeki camı açık pencere ile dudaklarına yan bir gülüş yerleştirip hızlıca konteynera ilerledi.
Konteynera çıktıktan sonra kendisini tutunduğu pencereden yukarı çekerek hızlıca kendisini içeri atıp camı kapatmış, soluk soluğa arkasını dönmüştü ki gördüğü manzara ile dudaklarına asılı olan gülüşü genişlemişti.
"Ah, çok üzgünüm hemen çıkıyorum. Sabah sexsleri en iyisi. Bol şans!"
Felix, iki elini yumruk yaparak önünde sallamış, şaşkın yüz ifadelerine bakarak geriye doğru adımlayacağı sırada yatakta ki kahverengi saçlı genç yarı çıplak olmasını umursamadan ayağa kalkıp siyah saçlının bileğini sertçe kavramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Risky Love/Hyunlix√
Fanfiction[TAMAMLANDI] Felix, dolandırdığı kişinin adamlarından kaçarken kapana kısılır ki şans eseri gördüğü aralık pencere onun kurtuluşu olur. Ancak evine izinsiz girdiği kişinin Sivil polis memuru olduğundan da habersizdir. Yan shipler: °Minsung °Chanmin...